Merhabalar. Yargılamadan yorum yaparsanız sevinirim.
Bazı zamanlar flörtöz bir yapıda olabiliyorum, birden fazla erkekten hoşlanabiliyorum. Sevgilim olmasına rağmen farklı insanlara ilgim olabiliyor ve onlara nude gönderebiliyorum. En sonuncuda sevgilim beni terk etti.
Biliyorsunuz ki bazı psikolojik hastalıklarda böyle tablolar olabiliyor. Sizce bunun nedeni ne? Bu bir kişilik yapısı mı?
Bazı zamanlar flörtöz bir yapıda olabiliyorum, birden fazla erkekten hoşlanabiliyorum. Sevgilim olmasına rağmen farklı insanlara ilgim olabiliyor ve onlara nude gönderebiliyorum. En sonuncuda sevgilim beni terk etti.
Biliyorsunuz ki bazı psikolojik hastalıklarda böyle tablolar olabiliyor. Sizce bunun nedeni ne? Bu bir kişilik yapısı mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer