8 yıllık sevgilimden ayrılmak istiyorum ama nasıl söylemem gerekiyor bilemiyorum onu üzmeden arkadaş kalmak istiyorum imkansız mı?

8 yıldır birlikteyiz ama bu 3 yıldır bira koptuk tansel temas bile ayda 1 kere filan oluyor resmen hastalıkları var doğuru düzgün gezemiyoruz cinsel hayat sıfıra düştü zaten bide bir birimizi epey kırdık daha doğrusu ben önceden epey kırıldım anlıyorum hasta ama bende 25 yaşındayim ona üzüldüğüm için kendi hayatımı mahvetmek istemiyorum hastalığı ilerledi 5 6 ay kendi ayrılmasını bekleyeceğim eğer ayrılmazlar ben ayrılmayı düşünüyorum lütfen empati yaparak cevap verin ben hasta olsam karsida ki kisiyide yakmam onunda gezmeye eğlenmeye birseyler yaşamaya hakkı var derim sizce yanlış mı düşünüyorum
8 yıllık sevgilimden ayrılmak istiyorum ama nasıl söylemem gerekiyor bilemiyorum onu üzmeden arkadaş kalmak istiyorum imkansız mı?
Cevapla