Bu durumda siz olsanız ne yapardınız 1.5 yıllık evliyim evden dışarı çıkamıyorum?

Merhaba. Muğla'nın bi kasabasında yaşıyorum 1.5 yıllık evliyim. Evden dışarı çıkamıyorum nereye gidersek eşimle gidiyoruz zaten bi kaynanamgile gidiyorum. Aşağı çöp atmaya dahi inemiyorum. Kocam ailenle çok fazla konuşuyosun her dakika mesajlaşıyosum az konuş diyor. Geçen çeşmeye gittik orda birisi sıra verdi teşekkür ettim ye sen o erkeğe nasıl teşekkür edersin diye bi ton laf söyledi burnumdan getirdi. Arkadaşının hikayesine yanlışlıkla baktım diye burnumdan getirdi senin amacın ne ye bakıyorsun dedi. Sürekli her şeyde şüpheci perdenin kenarından gözüksem söylemdiğini bırakmıyor 1.5 senedirsadece bir kere tek başıma kaynanamgile gittim. Annemgile tek göndermiyon15 saat uzaklıkta anca 5,6 yıl sonra diyor. Bi tane bebeğim var 1 yaşında siz benim yerimde olssnıx ne yaparsınız arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Evleri rutubetten geçilmiyor kendi evimin kaloriferi yok kışın buz gibi oluyor yazında ateş gibi oluyor kira. Ben kaloriferli evde büyüdüm memur kızıydım.
Güncellemeler
+1 yıl
Beden eğitimi öğretmenliği mezunu belki atanırsa düzelir felan diyorum kendi kendime
Bu durumda siz olsanız ne yapardınız 1.5 yıllık evliyim evden dışarı çıkamıyorum?
Cevapla