İstediğine ulaşamadığında kendini başkalarıyla teselli eden, eski sevgilisini unatamamış insanlar vardır ya hani. Siz hiç birini bu şekilde kullandınız mı? Ya da birisi sizi bu şekilde kullandı mı?
Bunu yapan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Karşı cinsi yara bandı olarak hiç kullandınız mı ya da karşı cins tarafından hiç bu şekilde kullanıldınız mı?
Yara bandı olarak başlayıp vücuda bir bütün haline gelecekse olabilir. Belli bir süreden sonra bir aşkın izlerini yok edecek yeni bir aşk ihtiyacı duyulduğunda ortaya çıkabilen bir birlikteliktir. Öncekinin acısına yara bandı olabilecek kurbanlar aranır, bulunduğunda ise sonucunda neler olacağı hiç belli olmaz. Ya kapılırsınız ve ilişki sadece yara bandı olmaktan kurtulur, daha güzel bir anlam kazanır; ya da yara bandı olarak kalır ve bir süre sonra artık kişinin acı dindiriciye ihtiyacı kalmadığında biter...
Hiç kimseyi kullanmadım, kullanılmadım da ama örnekleri çevremde çokça var. Hepsi sanıldığı kadar kötü bitmiyor.
Kimsenin kimseyi kullanmaya hakkı yok. Yapmayın abi şöyle şeyler. Birini uyumadan başkasının hayatında girmek çözüm değil. O kişiyi daha çok hatırlatır. Birde üstüne senin o yaranı sarsın diye kullandığın yara bandını yaralar. Oda gider başka yarabandi arar. Bu böyle süregelir. Birini böylesine üzmeyin abi. Sonra oda gidiyor başkasını üzüyor. Başkasının sizi üzmeye hakkı yoksa sizin var mı sanki. İçinde bulunduğum acı çektiğim durum şuanda. Delicesine sevdim, delirtti. Sevemiyorum denedim olmadı diyerek gitti. Kim hak etti böyle bir kötülüğü. Sevmek mi tek suçum. Herkes öldürür sevdiğini dedi. Eee seven öldü, sevilen başkası için yaşıyor. Hak etmedik abi böylesi bir ihaneti. O sözü değiştiriyorum. "Herkes öldürür seveni. Ya sebepsiz ya sebepli."
Yüreğine sağlık kardeşim. Allah böyle insanları uzak etsin. İşte bu gibi durumlar yaşamamak adına flört ya da ilişki sürecinde daha dikkatli olmak gerekiyor. Fazla bağlılık ayrılık getiriyor kardeşim. Senin adına üzgünüm. Her şey de bir hayır vardır. Rabbim her şeyi gönlüne göre eylesin kardeşim.
Vardı öyle birisi evet ama unutmak istiyodu çünkü aldığı darbe ağırdı unuttu mu hayır yokluğuna alıştı ve yeni insanları almaya başladı hayatına yani unutamamış olabilir hala seviyo olabilir ama hiçkimse bunun için kullanılmamalı bence bu durumda devreye giricek arkadaşlar olmalı hem hemcins hemde karşı cins olarak