Nişanlımın ailesi ne istesem kabul etmiyorlar. Nişanı atsam mı?

Sevgilimin ailesi isteklerimizi kabul etmiyor, Ve sevgilimin aklına girmişler
Düğün için güzel bir yer istedim ve iyi bir gelinlik istedim
Gelenek Göreneklerimize de bağlı kalmalıyız, Kendime bilezikler istedim ve Evlilik Sözleşmesi istedim ( Sevgilimin Evine ortak ) ve Ayrılma olursa Nafaka veya Tazminat
Sonuçta kadınlar kötü durumda yeni dünya da kendimi güvene almalıyım, Bu devirde ablana bile güvenmiyeceksin.
Hukuken ve Gelenek olarak bunlar benim hakkım neden Sevgilimin aklına giriyor ailesi?
Sonuçta burası Türkiye yani asırlardır gelen geleneklerimiz var
Güncellemeler
+1 yıl
Ülkemiz insanı neden iki yüzlü? Benim isteklerimin 3 katını isteyip evleniyor herkes, hatta ailesine kız kardeşine her şeyini istiyor kız. Hanginiz Erkekten 0 istek ile evlendiniz sanki? Anneniz nasıl evlendi sanki? Ben Gelenek hakkımı ve Hukuk hakkımı istedim. Ben yine az şeyler istedim. Ülkemizin geneli en az 250.000 Lira harcama yaptırıyor ve buraya gelip beni eleştirmeleri komik. Biraz Dürüst olun
Nişanlımın ailesi ne istesem kabul etmiyorlar. Nişanı atsam mı?
Cevapla