Askere gidince sevgilinize karşı kıskançlık duruma da ister istemez artıyor mu? arkadaşlar 🙏🏻?

Sevgilim 2 aydır askerde. Şimdilik sadece tuşlu telefon ile görüşebiliyoruz. Her gün yazışıyoruz ara sıra telefonda konuşuyoruz. İkimizin huyunda da biraz kıskançlık vardır zaten ama o gittiğinden beri biraz daha kıskançlığı artar oldu. Normalde asla kısıtlamaz hep anlayışlı olur hiç sıkmaz beni zaten birbirimize karşı herhangi bi şüpheli güvensiz bi hareket yapmadık ama askere gittiğinden beri, hele ki son haftalarda yani 2. ayı dolmaya başladığından beri iyice nem kapar oldu. Alışverişe gidiyorum mesela laf arasında geçince hiç sorgulamadığı kadar sorgulamaya başladı. “Kimle gittin nereye gittin.” diye. Hiç sormazdı böyle şeyler ama geçenlerde; “sana mesaj atan, senle tanışmak isteyenler oluyor mu? Seninle konuşmak isteyen oluyor mu?” diye sorgulamaya başladı.“Dışarda çok fazla etrafa bakınma yüzünü görüp seni beğenen biri olmasın “ falan demeye başladı. Biliyorum kulağa hiç hoş gelmiyor böyle şeyleri bende sevmem ama Askere giden erkeklerde bu durum oluyor mu acaba? Diye düşündüm. Durduk yere beni güvenilmez sanmasını istemiyorum. Onu çok önemsiyorum, sürekli ilgileniyorum kendisiyle ama telefondan ne kadar olursa işte🤷🏻‍♀️ en ufak bi hareketimde bi başkasıyla olursam diye nem kapar oldu. Askerden yeni gelen var mı aranızda böyle alınganlaşması sürekli kafasında bir şeyler kurması normal mi?
Bazen bende kendi kendime kıskanıyorum acaba benimle mesajlaştığı gibi başka kızlarla da mesajlaşıyor mudur falan diye Askere gittiğinden beri farklı şehirlerdeyiz bu yüzden mi oluyor acaba bunlar? Okuyup zaman ayırdıysanız teşekkür ederim 🙏🏻
Askere gidince sevgilinize karşı kıskançlık duruma da ister istemez artıyor mu? arkadaşlar 🙏🏻?
Cevapla