Ayrılıyoruz ve her defa pişman olup geri geliyor artık rest nasıl çekebilirim?

öncelikle 5 yıldır beraberiz ayrıl barış ilk aşkımdı ve onu çok seviyordum hep değişir düzelir umuduyla bekledim her hatasında yanında oldum hep affettim ama değişmiyor düzelmiyor ben üzüldüğümle kalıyorum çok dengesiz tavırları var en son geri dönmüştü pişman olup kapıma geldi affettim diğer gün saçma sapan bi sebepten engelledi heryerden yine dönücek biliyorum ama artık içimden gelmiyor onunla barışmak yoluma bakmak istiyorum nasıl rest çekebilirim geldiğinde
Ayrılıyoruz ve her defa pişman olup geri geliyor artık rest nasıl çekebilirim?
Cevapla