Çirkinim diye kimseye son 7 yıldır aşık olmuyorum iyi yapıyorum dimi?

Reddedilirim sevgime karşılık alamam diye lise 2den beri kimseye aşık olamıyorum erkeklerden tiksiniyorum hatta çirkinlerin aşık olmaya hakkı yok zaten en fazla arkadaş olarak görüyorum derler boyum da 165 pigmeyim.
Çirkinim diye kimseye son 7 yıldır aşık olmuyorum iyi yapıyorum dimi?
Cevapla