Güzel ve zengin bir kadının yalnızlıktan ağlaması normal mi?

Az önce fenomen bir kızın canlı yayınını izledim Gülşen Bubikoğlu gibi tipi var güzellik olarak ihtişamlı falan, zengin üstelik herşeyi var.
Canlı yayında hıçkıra hıçkıra ağladı kimsem yok yalnızım ben, kimse sormuyor ne halde olduğumu diye bir tek komşum var diyor o da bir kız kahve içmeye geldi falan. Gözlerinden yaşlar süzülüyor.

Kızın sorunu sanırım erkek arkadaşı sevgilisi olsun istiyor sarılsın falan da , e bu kız süper güzellikte güzelim diye kimse yaklaşmıyor dedi birde gerçek mi bu ya 🥺
Yoksa bütün erkekleri red edip bu hale mi düşüyor kızlar
Güzel ve zengin bir kadının yalnızlıktan ağlaması normal mi?
Cevapla