Triplere giren erkek😥Bir erkeğin yazmamasını nasıl sağlarım?

Her gün birsürü mesaj atıyor ve hepsine her an cevap versem günde 7 saat falan konuşuruz. eskiden benden hoşlanıyormuş şimdi her gün bana yazıyor geç yazsam triplere giriyor ben sabah erkenden günaydın falan yazıyor çevrimiçi olsam kimle kpnuşuyorsun diyor sıktı artık şıpsevdi biri bence ve ben onunla arkadaş bile olmak istemiyorum itici geliyor bana her gün konuşmak çok saçmayken günaydın bile yazıyor🤢kırmak istemiyorum ama konuşmak da istemiyorum ne yapmam gerek cevap vermsemm dershanedr yanıma gelicek yanıma gelsin istemiyorum onla görülmek de istemiyorum of😒
Triplere giren erkek😥Bir erkeğin yazmamasını nasıl sağlarım?
Cevapla