18 yaşındayım, sevgilim "ev boş" diye eve çağırıyor, ben ramazan diyorum, gel özledim diyor. Sizce ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar 18 yaşındayım sevgilim 19 yaşında oda ramazandan önce haftada 2 kere kaçamak yapıyorduk hep o iş malum işte ben ramazan diye oruç tutuyom illa çağırıyor özledim diyor ev boş diyor gel diyo çok özledim seni diyor siz olsanız yerimde nabardınız
18 yaşındayım, sevgilim "ev boş" diye eve çağırıyor, ben ramazan diyorum, gel özledim diyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla