Kizlar iki yıldır evliyim ve ayrı eve çıkmak istiyorum nasıl olacak?

Ya o kdr saçma ve boktan bir hayatım var ki nasıl anlatsam nerden başlasm. ikj yıldır evliyim iki katlı evimiz var üst kat sözde bana ait alt katta eşimin ailesi evimiz dayalı döşeli fakat yeme içme herşey aşağıda düşünsenize sabah kalkıp aşağıya iniyorm gece yarısı evime geliyorm eşimin anne babasınin bı geçim kaynağı yok emekli değiller ve eşim onlara bakmak zorunda zaten olan biten ne varsa herşeyi ailesine veriyor iki kuruşunu gördüğüm yok doğuda yaşıyorz ve aşiretler denen saçmalık sayesinde saçma sapan yaşıyorz o ne der bu ner diye diye ömrümüzü yedik. yani ayrı eve de çıksak ne yararı olucak bilmiyorum ama huzurum yok eşim beni sever hemde çok ama ailesini de çok seviyor haklı olarak. ben aslında ailesini de severim ama kayananam her sırtımı döndüğümde arar kızlarıyla beni cekiştirr arkamdan iş çevirir ne yapmalıyım bu saçmalıktan nasıl kurtulmaliyim
Kizlar iki yıldır evliyim ve ayrı eve çıkmak istiyorum nasıl olacak?
Cevapla