
Çok güzeller ama 😊

Evet ileri zamanlar da sevgilim olursa böyle bir düşüncem var :D ama biraz da korkum var sonradan pişman olma ihtimalim yüksek olduğu için kararsızım da ama sevgisine inandığım gerçekten güvenip kendisi ile bir gelecek düşündüğüm adamla yaptırırım.
Dövme benim. en büyük hobim diyebilirim 27 tane var ama hiç sevgilimle yaptırmak istemedim bir ömür onun hayatında kalacaginin garantisi yok ayrılırsam vücudumda ondan parça olmasını istemem ya da daha sonra coverup yaptırmak zorunda kqlmak istemem
Cevap
56Cevap
Dövme yaptırmayı düşünmüyorum, düşünecek olsam yaptırabilirdim.
Sevgililikte dövme işine karşıyım. Ayrılınca birde değiştirmekle ya da sildirmekle uğraşıyorsun. En iyisi evlilik. En azından daha garanti :D Ayrıca aynı değil de birbirini tamamlayan dövmeler olabilir.
Sevgilimle dövme yaptırmam ki sadece eşimle dövme yaptırırım.
hayır ya çok amele işi ayrılınca nolcak sildirmeyle üzerine saçma sapan bişiler yaptırmayla uğraşıcaz 😂😂
Kesinlikle hayır çünkü dövme sevmem kolye gibi benzer şeyler alabiliriz illa vücudumuzu çizdirmek gerekmiyor
Hayır, düşünmem. İleride eşimle birlikte aynı dövmeyi yaptırabiliriz belki. O da şöyle küçük, göze batmayan anlamlı bir simge olabilir.
Öyle sevgili kaldımı. Tüm ilişki yasadıklarını kazıtmış kız vucudun 1000 üzeri isim var dövme yer yok vucunda
Genel olarak dövme fikrini sevmiyorum. Kendime yakışacağını da düşünmüyorum😄o yüzden düşünmem.
Belki evlendiğim kadınla olabilir. Sevgiliyle ayrıldığım zaman baktıkça hatırladığım bir olsun istemiyorum.
ne kader manyakça ya önemli olan tenine değil kalbine kazımak
Tabi ki düşünürüm çok tatlış olur tıpkı onun gibi ☺️
Hayır, düşünmem.
Eski sevgilim bunu istemişti ve kabul etmedim.
Ben Dövme Yaptırmayı Sevmem Sevgilimde zolsa Onada Yaptırmam
Olabilir ama geçici dövme olsun lütfen. Sonra eziyeti çok. Kıyamam size. 😎🌸
Eşimle olabilir ama sevgiliyken yaptırmaya çok karşıyım.
Abartı olmayan minimal ve sevimli bir dövmeysee sevgilim değil eşimle yaptırmayı tercih edebilirim.. 🧚🏻♀️
Hiç sevmem dövme. O yüzden sevgilimde yaptırmaz bende yaptırmam
ay hayir tabi ki de ayrildiktan sonra bakip bakip onu mu yad ediyom
Sevgilim ile yaptırmam ama eşim ile yaptırırım.
Biraz abartılı gibi sevdiğinin adını kalbine aklına yazmak önemli olan...
Düşünmem çünkü ileride ayrılabiliriz ona ait dövmem kalmasını istemem kendimi üzemem
Şimdiye kadar binlerce dövme yaptım. Tavsiye etmem.
Ben 5 yıllık sevgilimle yaptırmıştım terk etti. Sonra bende çektim üstüne 4-5 jilet
Sırtıma kaplan dövmesi yaptırmayı düşünüyorum. Varsa öyle cesareti yaptırsın benimle
Sevgilimle değilde evlenirsem kısmet olursa eşimle yaptırmak isterim 😊
Ayrılırsak nolcak?
Yok istemem 😀
Ayrılmayalım ❤
Olur ❤🌸😊
Sevgili değil de evleneceğim hayat arkadasimla yaptırırız ikimiz de istersek.
Direkt ismini falan yazdırmadan olabilir
Hayır, ortak şeylerden hoşlanmıyorum.
Düşünmem Aşırı banay.
Yeterince büyüdüm ben.
asla yaptırmam izinde vermem
Dövmeci sevgilim ve bana 2 aynı dövme 😊
Ben dövmeden hoşlanmıyorum
Manyah değilim efem. Bence manyahlar bunu yapar.
sevgilinin adını dövme yapmaktan daha güzel
Bu ayran gonule ohoo istemezdim vucudumda yer kalmazdı😀
Düşünürüm ama birbirini tamamlayan dövmeler tercihim.
Minimal bir şeyler olabilir
kesinlikle yaptırmayın.
Biraz evet biraz hayır
Düşünmem çünkü haram abla
minimal birşey hoş durur ikisindede aynı dövme
Hayır ileride pişman olabilirim
Dövme sevmediğim için hayır
Hele bir sevecek kadın bulayım, sonra düşünürüz
eşimle belkiii
Düşünürdüm. Görseldeki gibi mesela.
Evet isterdim
Öyle bi şansım olsaydı güzel olurdu
Neden
Bundan sanane
Sanane
Ayrıca çokmu komik
Evet
Olabiliüüü))
Iy hayır
Asla
hayır yaptırmam
İlkokulda yapardık
nsnsjsjsjs
Hayır işim olmaz
hayir
Neden olmasın
Hayir
Eşim olursa ancak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?