bir kere kuzenim öldüğünden bi kaç gün sonra dayımlardayım benim salak aramış telefonu sessizde bırakmışım akşama kadar bakmadım çantamda görmedim de taziye vs şeylerle uğraşıyoruz telefonuma bi baktım 100 arama ,60/70 tane mesaj sonra cevap verdiğimde de bi ton trip merak etmişte vs yav salak orda canım gitmiş kuzenim abim gibi olanımı kaybetmişim bi kaç gün önce bu embesil bana bişey olmasından korkusuna tribe giriyo bak sinirlendim hatırlayınca
Bir keresinde erkek arkadaşımla psikologa gittik. Onun bir konuda problemi vardı. Eve döndükten sonra 2-3 saat ona ulaşamadım. Meğer sabah erken kalktık diye eve gidince uyumuş. Mal gibi hangi akla hizmet bilmiyorum intihar etti falan sanmıştım. Sonra bana keşke beni değil de seni götürseydik psikologa demişti haklı olarak.