Aldatmak, sevmediğininin göstergesi olduğunu bana biri inandırabilir mi?

Beni yargılayamayın lütfen tuhaf düşünüyorum galiba diğer insanlara göre belki de anormalim. Ama bu düşüncemi değiştirmek istiyorum. Neden bilmem ama biri sevgilisini eşini aldattı diye eşini sevmemiş olmuyor diye bi algı var kafamda.. Bu nerden geldi bende bilmiyorum. Normal bişey gibi gelmese bile eşini sevmeyecek kadar kötü düşünemiyorum. Geçici heves farklılık arayışı veya sıkıntıdan böyle diye düşünüyorum. Kendim aldatmış olduğum için değil öyle bişey yapmış biri değilim ama sanki sevgilim beni aldatsa beni sevmiyor değer vermiyor düşüncesinde de olmayacak gibiyim. Belki de hiç yaşamadığım için bilmiyorum o hissi.. sanki bende şu var. Başkasıyla aldatmış olsa bile bana ondan daha çok sevip değer gösterdiyse belki affedebilirim kafasındayım sanki.. Benim için kesinlikle beden değil ruhu ve kalbi önemli. Kalbi bende oldukça gerisi önemsiz gibi geliyor. Belki de zamanında babam annemi çok defa aldattığı için ve bosanmadiklari için kafama böyle aşılanmis olabilir. Ama genele baktığımda kendimin normal olduğumu sanmıyorum ve bu düşüncemi değiştirmek istiyorum. Çünkü ilerde böyle bişey yaşarsam güçlü ve dik tavır sergilemek istiyorum. Ama öncelikle aldatmış bi insanın eşini veya sevgilisini kesinlikle sevmediği düşüncesine kendime inandırmam lazım. Siz ne düşünüyosunuz?
Aldatmak, sevmediğininin göstergesi olduğunu bana biri inandırabilir mi?
Cevapla