Ayrıldıktan sonra tanıdığım kızla aldatıldığımı öğrendim hakaret etmeli mesaj atmak istiyorum atmalı mıyım?

15 yaşımdan beri sevgili olduğum 6 yıllık ilişkim vardı. Kızla aynı iş yerinde emlak dükkanındalar kız da buranın sahibi eski sevgili de orda çalışıyodu. Aldatıldığımı postegro sayesinde fotolardan gördüm ana avrat düz gitmek istiyorum haykırarak mesaj atmak istiyorum. Ve kız benle gezmeye giderken de biliyodu, beni beraber spor merkezinden almışlardı ayıp olmasın diye (güya) araba da arkaya geçmişti. Ve kız 26 eski sevgili 21 yasında. Napmalıyım yediremiyorum kendime atmak istiyorum mesaj atmalı mıyım? Ve bu eski sevgilim ikidebir hesap açıp twitterdan beni izliyor hep engelliyorum yine açıyor aklımdan çıkmıyor böylece
Ayrıldıktan sonra tanıdığım kızla aldatıldığımı öğrendim hakaret etmeli mesaj atmak istiyorum atmalı mıyım?
Cevapla