Valla sevgili nedir
olunca tam olarak ne yapılır
görev tanımı nedir
Hiç bilmiyorum , aydınlatın
olunca tam olarak ne yapılır
görev tanımı nedir
Hiç bilmiyorum , aydınlatın
Erkek Adaylarda İstenen nitelikler şu şekildedir: :D
Atılan mesaja 1 dakikadan fazla geç cevap verilmemesi
sevgilinin size attığı triplere katlanılması
her özel günlerde lüks mekanlara götürülmesi ve en pahalı hediye alınması
her gün iltifat edilmesi ve övülmesi
diğer kızlarla ilişiğinin kesilmesi ve tüm sosyal medyadan engellemesi
telefon rehberine düzgün bir isimle kaydedilmesi
her sabah ve akşam iyi uykular ve günaydın mesajları atılması
her buluşmada düzenli olması, bakımlı olması, şık giyinmesi ve lüks mekanlara götürmesi
çok zengin, yakışıklı, kaslı, zeki, entelektüel ve romantik olması
sevgiliye sık sık hediye alınması çiçek ayıcık vb hediyelerin alınması
Cevap
27Cevap
Ahaha neden hiç sevgilin olmadı peki bu zamana kadar?
ben korkarım 26 yaşında kadın ve hiç bir erkek bakmamış korku filim karakteri dahi olsa bir erkek bakardı diyorum
ben korkarım
O yaşa kadar sevgilisi olmamış biri bana bakmaz diyecektim da 2 sne önce 25 yaşında hiç sevgilisi olmamış olan eski sevgilim geldi aklıma 😅
Diğer kızlardan farklıdır diye düşünüyorum. Kız arkadaşı bile yoktur belki. Artısı daha fazla ama.
Tamam işte benimde olmadı. Gel evlenek. Ne zaman istemeye geleyim?
hanımefendi evlilik yaşınız gelmiş ne sevgilisi artık :) buyrun nikahaa
Detsylı anlatabilirim sana. neden olmadın bugune kadar? Konuşabiliriz? Beklentin yad aistediğin nedir
Ev bosken acıyorsun Ankara havasını karsılıklı oynuyorsun sevgilinle
28 yaşındayım ve benimde sevgilim olmadı korkulacak biri olduğumu düşünmüyorum aynı şekilde sizde
Acemi y. Aarağın elinden * kavağa cıkarmış tersi olmasın
Nedenini merak ederim
Olunca anlarsın ancak. Standardı yok
Senden korkulur mu hiç daha çok ilgi çekici olur durumlar.
yalnız degılsın kanka
korkarım çünkü saldırabilir dude
Yıpranma payı verilmiyor Asgari artı AGi dahil
Ne güzel. Bakie bir zihin ve beden :)
Kadından korkmam ben.
Burdan olmazki acik acik
Evlenirim
cok safsin kiyamam sana
Öcü derim
Olabilir. Nasip
Niye korkalım bende hiç biriyle çıkmadım 😏
Korkmam
Nesini soruyorsun ki bunun
Bende aynı sayılırım :(
Benle ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?