Sonuçta baska bir kadina aşık yaşıyorsun evde ki kadindan neden vazgecmiyorsun of of yaaa, ben bıktım metres hayatı yaşamaktan, senin karın olmak istiyorum-boşan boşan hadi noolur bak hem ben utanıyorum artık bu hayatı yaşamaktaan diyince sevgilim kızdı küstü gitti ne yapicam 😒 ...
Erkekler metresi var iken neden karısından vazgecmek istemez 😒?
Bu durumda olduğunu sanmıyorum. Neyse. Niye vazgeçsin ki eşinden. Sen sadece metresin. Sana aşık değil seninle sadece heyecanı için birlikte. Farklılık istediği için. Ve sen karısını aldatan bir adamla nasıl birlikte olmak isteyebiliyorsun. Eşini seninle aldatan seni de aldatır. Hem metresi olunca hem eşi olursan. Öyle biriyle hayatını geçirmek istediğine emin misin. Sana küs falan da değildir. Onun s*ktiği bi kaç kadın daha vardır. Sen trip atınca, başkasına gider.
Erkekler düzenini bozmak istemez , çocuklarından ayrılmak istemez , kadına çocuğa nafaka ödemek istemez , çevresine karşı iyi aile babası rolünü oynamaya devam etmek ister , o nedenle de ikinci kadınlar hep beklemekle ömür tüketirler , erkeklere bu fırsatı vermeyin ey kadınlar değerinizi bilin artık
sen karısı olduğunda aynı konuma sen düşeceksin. erkek metresiyle yaptığı şeyleri karısıyla yapmak istemiyor. karısını daha toplumsal bir yerde tutuyor ama metresi onun arka bahçesi. kaçış yeri. bazı durumları gerçekten azıcık düşünseniz hiç sorunumuz kalmayacak.
Evdeki elinin altında disardakiyle gununu gun eder hevestir heyecandır evdekiyle ise isini gorur yemek bulasik utu camasır. Bunu metres yapmaz metresin gorevi baska ikinci kadın olmayi kabul etmis ahlaksiz bir guruh iste
Evdeki anne modunda her işini görüyor dışardaki ise zevkine.. Troll soru ama maalesef bu hayatlar var her erkek aynı değil tabii ki karaktersiz insan çok napcaksın.
Belirgin bir sorun yoksa aralarında neden boşanmak istesin ki zaten. Onun dışında belki başka maddi durumlar söz konusu olabilir ya da senin bilmediğin konular.