Merhabalar.. Hayatınızda biri varken ona ne sıklıkla seni seviyorum dersiniz?
Ben birini sevse bile bunu sözel olarak zor dile getirenlerdenim.. Çünkü sözlerdense eylemlere dökmek, hissettirmek daha cazip ve samimi geliyor bana.. Saat başı seni seviyorum deyince bana göre cümle etkisini de yitiriyor.. 😏🤘 Sizlerin de konu hakkında ne düşündüğünü merak ediyorum.. Keyifli günler..
Güncellemeler
+1 yıl
🚬🚬
Hayatında ki insana ne sıklıkla Seni seviyorum dersin?
İçimden geldikçe söylerim. Ben de sözlerdense davranışlara daha çok önem veririm. Dil her şeyi söyler ama onu davranışa dönüştürmek başkadır. Şu an Nemrut Dağı'ndayım. Orada miyim? Hayır ama bak kolayca söyledim. Demek dilin ne dediği önemli değilmiş asıl mesele davranıştır 😄
Nadir de olsa dile getiririm ama her tavrımdan belli olur bu zaten. Davranışlar önemli elbette ama bazen sözlere de gerek var diye düşünüyorum. İnsan duymak da istiyor aynı zamanda.
İçimden geldiği sürece söylerim. İçimden de çok nadir gelir 😃 Bu sözün sürekli söylenip anlamını yitirmesi taraftarı değilim. Bana sürekli söylenmesini de sevmem. İnandırıcılığı kalmıyor
Merhaba insan ilişkilerinde söz ve kelimenin %10, ses tonu %30 ve beden dilinin %60 etkisi vardır.(Bilimsel olarak kanıtlanmış bir gerçek) Bu tabi kendin için özel olan kişiyede söz ve kelimelerin aslında;beden dili ve ses tonunu çok iyi kullanırsanız aslında kelime olarak sözel ifade etmesenizde hissetirebileceğiniz gerçeğini değiştirmiyor. Sözüde tabi çok iyi kullanırsanız eksik yemeğin tuzu misali olur.😄