Açıldım çocuğun kız arkadaşı varmış. Nasıl davranmam gerekiyor?

8 aydır çok seviyorum bir türlü adım atamadım. En son kedimin hesabından takip attım o da yazdı kimsin diye. Ben de duygularımı ifade ettim, kişisel hesabımdan yazmamı istedi. İstediğini yaptım ben takip attım o yazdı. Kim olduğumu öğrendiktenten sonra (babamla aynı yerde çalışıyorlar araları çok çok iyi) benim kız arkadaşım var dedi. Uzun zamandır anonim hesaplardan yazan çok oluyormuş kim olduklarınj öğrenmek için uzatmış konuyu öyle söyledi. Ben de daha fazla uzatmadan hoşçakal dedim. İyi dilekler diledi vs. Ama kız arkadaşının olmasına çok üzüldüm ve iş yerine gitmesi için evimin önünden geçmesi şart görüyorum onu. Ne yapmam gerekiyor nasıl davranmam gerekiyor.
Açıldım çocuğun kız arkadaşı varmış. Nasıl davranmam gerekiyor?
Cevapla