Sevdiğim kız beni terkketti asgari ücretle çalışıyorum diye ondan öncede 2 defa terkkedildim artık geldim 29 yaşına aile kurmak istiyorum ama türk kızlarıyla olmayacak bu iş annemde ıraklı bir kız bulmuş mahalleden konuş diyor kararsızım kendi milletimden biri ile evlenmek varken köküm komple türk şimdi karışacak 😕
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar Düğün Fotosunu Atacam Moralimi Yerine Getirtiniz Sağolun Düğüne Herkes Davetli 🤗🤗
Asgari ücretliyim diye reddedildikten sonra Iraklı bir kızla evlenmeye karar verdim, haksız mıyım?
İyi yapmışsın çoğu kız böyle bu ülkede egoistlere gıcık oluyorum
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Valla aga istersen evlilik felan düşünürsen buluruz kardeşi var 23 yaşında onuda sana yaparız bu türk kızlarına kendini beğendirmeye hiç uğraşma paragözler zaten gitsinler otursunlar evde
Yani aga zaten asgari ücretli terkkedildim 3 kere psikolojim bozuldu evleneyim bitsin gitsin diyorum artık bunlarla evlensen bir dert evlenmesen bir dert en azından evime geldiğime hanımım olur öperim diyorum artık
Aynen aga aynen öyle erken yaşta babamı kaybedip çalışmak zorunda kalmasam iyi bir işim olurdu ama belki böyle daha hâyırlıdır takıldılar iş evliliğe gelince fakirsin dedi acımadan terkkettiler
Aynen ablam sen bile hak verdin bize 😄 sorun yok ya türklük felan umrumda değil artık benim sevdiğimi kadını mutlu edeyim yeter bu ülkede kimse bana türküm demesin
Coğu evde zengin koca bekliyor sonra evlenincede dayak aldatılma kullanma hep başlarına geliyor çünkü adamın karakterine değil parasına bakıyorlar otursunlar artık gençler evlenmek istemiyor sayelerinde bulursalar enayi evlenirler ablacım cevremde bir sürü genç var kimsenin evlenme niyeti yok bunun sebebi nedir? Paragözlükten ölmeleri bulursan dediğim gibi enayi evlenirler ama aslan gözünü açtı artık
Burada gördüğüm sorulardan Paragöz olduklarını bende anladım.. özellikle almanyaya gelme sevdalılar.. Herifte ne tip olursa olsun yeterki avrupa olsun veya paralı. Sonra buraya gelincede ne dil öğrenmek istiyorlar nede çalışmak, evde oturup çocuk yapmak ve hergün başka kadınlarla aldatılmaya razı geliyorlar. Bir çok örnek sayabilirim bunun gibi.
Kısaca abla bunlarda ne gurur ne hassiyet var parazit gibiler o yüzden bunlarla evlenilmez virüs gibiler yeter ki çalışmayayım iyi hayatım olsun beleşci tipler
Sağol kardeşim ufak çaplı bir düğün yapacam zaten ilerde durumlar düzelirse bir daha yaparım altın felan daha sonra alacam zaten istemiyor da türklük bitti kardeşim artık kusura bakma paracılık var artık benim gibi evlenen çok insan var ülkede olmaz diyordum ama hak verdim
Bunların yaptığının türklükle bir alakası yok ki batıda bile böyle bir şey yok yani bunlar hep kültür erezyonu gösterişcilik ve şatafatçılıktan kaynaklanıyor hep filmlerde gördüklerine özeniyorlar ve babaları bunları prenses gibi yetiştiriyor sana tavsiyem kızın olursa bunlar gibi şımartma abim :D
Yok kardeşim 1 cocuk yaparım o da evin neşesi olsun diye asla şımartmam peri masallarına sürüklemem gerçekciyimdir kız olursa karşındakinin parasına değil karakterine bak derim para zamanla kazanılır karakter kazanılmaz bunu öğretirim ona sonra parası var diye evlenip aldatılıp dayak yemez bu parazitler gibi
Ne bileyim aga 1 değil 2 değil 3. Oldu intiharın eşiğinden döndüm artık türk kızı görünce depresyona giriyorum annemde türk olsun bizden olsun diyordu o bile vazgeçti
Valla aga öyle ama 3 kere terkkedilince insan artık irkta sorun var diyor bizim kızlar gönül eğlendiriyor evlenmeye gelince fakirsin deyip terkkediyorlar alıştım
Anladım reis ben şu an elektrik işindeyim usta olursam artacak maaşım şu an aldığım 3 bin lira yeme içme filan arada aylık 500 liralık kablo geciyor gelime 3.5a geliyor neredeyse işte usta olursam alırım 4.5 bin
elektrik. isini yaz sezonunds c. tesi pazwr gueri yapiyorddum. suanda yasakdan dolayi yapamiyorum. ama. sunu soylemek isterim. kendi isini yapabilirsin. bence.. bir arac kiralayip is alarak insaatlarda kendi isini uapmani oneririm 1 tane eleman bulman yertlidir senin icin. kendim biliyorum. zor degil.. ki bu senin meslgin daha kolay yaparsin. zamanla cevre vs. iyi olursun
Yok 10 senedir burdan kız ya temiz öyle tanımadığım biriyle zaten işim olmaz cocukluğunu biliyorum 3 kere terkkedilince artık zaten türk kızı denilince panik atak geciriyorum psikolojim bozuldu
Genç kardeşim benim calış iyi meslek edin yoksa benim gibi olursun ben babamı erken yaşta kaybettim yokaa okuyup doktor olmak istiyorum çalış derslerine tamam mı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
İyi yapmışsın çoğu kız böyle bu ülkede egoistlere gıcık oluyorum
Valla aga istersen evlilik felan düşünürsen buluruz kardeşi var 23 yaşında onuda sana yaparız bu türk kızlarına kendini beğendirmeye hiç uğraşma paragözler zaten gitsinler otursunlar evde
Çoğu paragöz erkek kardeşleri olsa sevmezler parasız diye
Ulusal olmak iyidir kral farkındalık yarat sende 😀
Karışacak aga ya saf türk olmasını isterdim ama bizim kızlar mâlum çok egoist
Tabi ya burunları 10 metre havada özünde çoğu kezban da neyse
Ne diyorsun sence boşver geni evleneyim mi saf ırk gidecek son varisiyim ailenin
Birader oda musliman boşver türk kızlarını evlen git yuvani kur ben güvenmiyorum bu aldatmalar yüzünden türk kizlarına
Yani aga zaten asgari ücretli terkkedildim 3 kere psikolojim bozuldu evleneyim bitsin gitsin diyorum artık bunlarla evlensen bir dert evlenmesen bir dert en azından evime geldiğime hanımım olur öperim diyorum artık
Kardes beni yanlış anlama da cogu türk kızı öyle paran varsa evlenir paralı bir işin yoksa tip falan hikaye bilader senle takılır ama evlenmez
Aynen aga aynen öyle erken yaşta babamı kaybedip çalışmak zorunda kalmasam iyi bir işim olurdu ama belki böyle daha hâyırlıdır takıldılar iş evliliğe gelince fakirsin dedi acımadan terkkettiler
Kökünüzün Türk olması elbette güzel bir şey ama Irak veya iran kökenli biri olması mı kötü yani bunu mu anlamalı?
Cocuğum olursa zaten 1 tane yapmayı düşünürüm geni karışık olacak
Kardeşim iki ırk karışımı güzel çocuklar olur. Hayırlı olsun
Eyw abim haklısın
Vah vah üzüldüm şimdi yazık olmuş sana 😄
Üzülecek bir şey yok abla evleniyorum yaza doğru oda insan oda insan sonuçta hem egoist paragözlüde değil türklük zaten bitti
yaaaaa evet türk kızları bezdirdi sizi ama bir konuda haklısınız, Türk kızlarını Erkek olsam bende çekemem.
Aynen ablam sen bile hak verdin bize 😄 sorun yok ya türklük felan umrumda değil artık benim sevdiğimi kadını mutlu edeyim yeter bu ülkede kimse bana türküm demesin
Veriyorum, çünkü kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanıyorlar, hele birde ağzını yaya yaya konuşmaları yok mu... İllallah.. sabırlar dilerim.
Coğu evde zengin koca bekliyor sonra evlenincede dayak aldatılma kullanma hep başlarına geliyor çünkü adamın karakterine değil parasına bakıyorlar otursunlar artık gençler evlenmek istemiyor sayelerinde bulursalar enayi evlenirler ablacım cevremde bir sürü genç var kimsenin evlenme niyeti yok bunun sebebi nedir? Paragözlükten ölmeleri bulursan dediğim gibi enayi evlenirler ama aslan gözünü açtı artık
Burada gördüğüm sorulardan Paragöz olduklarını bende anladım.. özellikle almanyaya gelme sevdalılar.. Herifte ne tip olursa olsun yeterki avrupa olsun veya paralı. Sonra buraya gelincede ne dil öğrenmek istiyorlar nede çalışmak, evde oturup çocuk yapmak ve hergün başka kadınlarla aldatılmaya razı geliyorlar. Bir çok örnek sayabilirim bunun gibi.
Kısaca abla bunlarda ne gurur ne hassiyet var parazit gibiler o yüzden bunlarla evlenilmez virüs gibiler yeter ki çalışmayayım iyi hayatım olsun beleşci tipler
Oğlan bizim kız bizim o zaman tetetey :D
😄😄 düğüne davetlisin aga
Türkçe biliyor mu yengemiz veya haberi var mı? boşuna gelin güvey olmayalım da :D
Bu arada 20 yaşındayım :D
Yok konuştum bugün 10 senedir bizim mahallede cocukluğunu biliyorum kardeşim kararımı verdim yaza doğru düğün var
Hayırlısı olsun mutlu olursunuz İnşallah abim. Türk kızından daha sadık olacağı kesin sana karşı :D
Sağol kardeşim ufak çaplı bir düğün yapacam zaten ilerde durumlar düzelirse bir daha yaparım altın felan daha sonra alacam zaten istemiyor da türklük bitti kardeşim artık kusura bakma paracılık var artık benim gibi evlenen çok insan var ülkede olmaz diyordum ama hak verdim
Bunların yaptığının türklükle bir alakası yok ki batıda bile böyle bir şey yok yani bunlar hep kültür erezyonu gösterişcilik ve şatafatçılıktan kaynaklanıyor hep filmlerde gördüklerine özeniyorlar ve babaları bunları prenses gibi yetiştiriyor sana tavsiyem kızın olursa bunlar gibi şımartma abim :D
Yok kardeşim 1 cocuk yaparım o da evin neşesi olsun diye asla şımartmam peri masallarına sürüklemem gerçekciyimdir kız olursa karşındakinin parasına değil karakterine bak derim para zamanla kazanılır karakter kazanılmaz bunu öğretirim ona sonra parası var diye evlenip aldatılıp dayak yemez bu parazitler gibi
Bence 2 olsun çünkü tek kardeş olması kötü olur. :D hayırlısı olsun abim senin gibilerin çoğalması dileğiyle.
Hey maşallah heyyy tayyip erdoğan nerdesin ya
O şu an ülkeyi nasıl yok ederim türklüğü nasıl bitirdiği kutluyordur
Biz böyle giderse çok hava alırız
Seni terk edenin aylık geliri ne kadardı
Çalışmıyordu aga evde duruyordu babası emekliydi yani pek zengin değillerdi
Aptal mı o kız parası olmayan geliri olmayan kızı memur ya da zengin adam ne yapsın
Ne bileyim aga 1 değil 2 değil 3. Oldu intiharın eşiğinden döndüm artık türk kızı görünce depresyona giriyorum annemde türk olsun bizden olsun diyordu o bile vazgeçti
İyi insanın ırkı olmaz.
Allah mutlu mesut etsin. Hayırlı eş olur inşaallah.
Valla aga öyle ama 3 kere terkkedilince insan artık irkta sorun var diyor bizim kızlar gönül eğlendiriyor evlenmeye gelince fakirsin deyip terkkediyorlar alıştım
Amin aga amin inşallah artık eve geldiğimde karşılayan bir eşim olsun yoruldum artık
Öyle maalesef. Düzgün karakteri olanı bulmak harbiden zor.
Paraya tapıyor bunlar aşk sevgi yalan inanmıyorum ben artık türk kızlarının sevdiğini
ne gerek var.
Evliliğe mi reis annem istiyor mürvetini göreyim diyor artık haklıda kadın
yani neden irskli kadin. ne derce guvenebilirsinki.
Yani aga 10 seneden beri burda babası burda evden çıkmıyoe tanıyorum cocukluğunu filan biliyorum temiz kız
o zman hayirlisi olsun bro.
insalah.
Amin aga daha fazla türk kızlarından terkkedilmeyi kaldıracak psikolojim kalmadı
ben ugrasmiyorum.
zaten pwkte umudum yok.
30da bitti. daha ne lazim bu saatten snra
Sende mi reis nasıl duruyorsun aga sevgisiz ev üstüne üstüne gelmiyor mu
Aga be üzüldüm
dostum benim . nasibim yok. onu anladim.
kardesm evli. bnden 5 yas kicuk. ccgu bile var. benim sansim. yok sadce bu. bnde artk istemiom
Ne iş yapıyorsun reis asgari ücretliysen benim gibi bakmazlar nasipte var ama bakmazlar
asgari ucretim ziyadesiyle. ustunde alıyorum.
hatta 1 den fazla mesleğim var.
Ne işi reis bu bende daha iyi işe geceyim diyorum hatunda rahat eder
ayakkabi imalat sanayideyim.
ana meslegim. bu.
Burada var mı bakarım reis ne kadar kazanıyorsun bu işten ben cumartesi pazarda manav tarzı ufak bir şeyler satıyorum izin veriyorlar satınca
dolara gore degisiyor.
ama bolgesel. olarak cok fsrk var.
mesela İstanbul'da. yapmak zordur ama kazanci cok fazla.
Anladım reis ben şu an elektrik işindeyim usta olursam artacak maaşım şu an aldığım 3 bin lira yeme içme filan arada aylık 500 liralık kablo geciyor gelime 3.5a geliyor neredeyse işte usta olursam alırım 4.5 bin
elektrik. isini yaz sezonunds c. tesi pazwr gueri yapiyorddum.
suanda yasakdan dolayi yapamiyorum.
ama. sunu soylemek isterim.
kendi isini yapabilirsin.
bence.. bir arac kiralayip is alarak insaatlarda kendi isini uapmani oneririm 1 tane eleman bulman yertlidir senin icin.
kendim biliyorum. zor degil.. ki bu senin meslgin daha kolay yaparsin. zamanla cevre vs. iyi olursun
Çok ucuza yapıyorlar aga tam bilmiyorum işi tam öğrenmem lazım ilk başta
Aman dolandırılma da
Yok 10 senedir burdan kız ya temiz öyle tanımadığım biriyle zaten işim olmaz cocukluğunu biliyorum 3 kere terkkedilince artık zaten türk kızı denilince panik atak geciriyorum psikolojim bozuldu
Tamam o zaman
Bence olur
Genç kardeşim benim calış iyi meslek edin yoksa benim gibi olursun ben babamı erken yaşta kaybettim yokaa okuyup doktor olmak istiyorum çalış derslerine tamam mı
Haklısın