Kadınlar ilişkide pürüz çıkınca neden hep 'sen olmazsan ben başkasını bulurum' moduna girerler? Bu kendini ağırdan satmak mıdır?

Kadınlar ilişkide pürüz çıkınca neden hep sen olmazsan ben başkasını bulurum moduna girerler? Bu kendini ağırdan satmak mıdır?
En nefret ettiğim hareket bu. Ne hikmetse kadınlarında en sevdikleri hareket bu. 😒

Karşı taraf şu moda girince direk uzaklaşıp terk ediyorum. Sonra adım y∆vşak oluyor. Biliyorum sinir etmek için yapıyorlar ama mide bu bir kere bulandımı dönüşü olmuyor.

Ondan sonra diyorlar ki neden arayıp sormuyorsun. Benim kişiliksiz karaktersiz insanlarla ne işim olur? 🤨
Kadınlar ilişkide pürüz çıkınca neden hep 'sen olmazsan ben başkasını bulurum' moduna girerler? Bu kendini ağırdan satmak mıdır?
Cevapla