Sevgilim yok diye kendimi niye bu kadar ezik hissediyorum?

22 yaşındayım sevgilim yok diye kendimi ezik değersiz istenmemiş hissediyorum ezikliği gidermek için abazaların bulunduğu uygulamalara resmimi koyuyorum
Sevgilim yok diye kendimi niye bu kadar ezik hissediyorum?
Cevapla