Sevgilimle ayrılalı 2 hafta oldu. Ne zamandır aklımdan çıkmıyor, aramak için bahane arıyorum ama arayınca da sanki bahaneyle aramışım gibi durmasın istiyorum. Uykusu çok ağırdır normalde. Onu hep ben kaldırırdım sabah bir yere giderken. Uykulu sesiyle telefonu açardı felan aklıma geldikçe üzülüyom. O yüzden sahurda kaldırma bahanesiyle aramayı düşündüm.
Sizce şimdi onu, ''Sen sahura kalkamazsın, ben kaldırmak istedim.'' bahanesi ile arasam çok mu garip ya? Var mı bi öneriniz, eski sevgilinizi sahurda kaldırma bahanesiyle aradınız mı hiç?
Sizce şimdi onu, ''Sen sahura kalkamazsın, ben kaldırmak istedim.'' bahanesi ile arasam çok mu garip ya? Var mı bi öneriniz, eski sevgilinizi sahurda kaldırma bahanesiyle aradınız mı hiç?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer