Eski sevgilimi sahura kaldırma bahanesi ile arasam çok mu garip kaçar?

Sevgilimle ayrılalı 2 hafta oldu. Ne zamandır aklımdan çıkmıyor, aramak için bahane arıyorum ama arayınca da sanki bahaneyle aramışım gibi durmasın istiyorum. Uykusu çok ağırdır normalde. Onu hep ben kaldırırdım sabah bir yere giderken. Uykulu sesiyle telefonu açardı felan aklıma geldikçe üzülüyom. O yüzden sahurda kaldırma bahanesiyle aramayı düşündüm.

Sizce şimdi onu, ''Sen sahura kalkamazsın, ben kaldırmak istedim.'' bahanesi ile arasam çok mu garip ya? Var mı bi öneriniz, eski sevgilinizi sahurda kaldırma bahanesiyle aradınız mı hiç?
Eski sevgilimi sahura kaldırma bahanesi ile arasam çok mu garip kaçar?
Cevapla