Kalbiniz değil de mantığınızla hareket etseydiniz şu an napıyor olurdunuz?


Mantıklı biri olsaydım. Kolay kolay sevmezdim kimseyi. Kalbimin anahtarını yalnızca onu hakedene verirdim.
O zaman şimdi hak eden etmeyen herkese vericen yani 🙃
Hayır tabi ki. Yani çok önce haketmeyen birine vermiştim.. ondan söyledim.
Zaten onu yaptım. Yani boşandım. Bazılarına iyilik sonuna kadar yaramıyor. Yıpranan sen oluyorsun.
Kanser gibi yayılıyor. Zamanında kanserli uvzuyu kesmez isen vücudunu kaybedersin
Cevap
30Cevap
Kalbim beni çok yordu, çok üzdü mantığımı dinleseydim yine üzülecektim ama bilmiyorum bazı şeyler daha farklı olurdu.
Yurt dışında olurdum. Bostancı sahilde otururdum
Kendi şirketim lüks arabam ve harika bir gelirim olurdu. Ama banane.
valla çoğu zaman mantıcımla hareket ettiğim icin iyi ki diyorum mantık götürür duygu somurur derler ya
yara almadan en az hasarla bazı şeylerin üstesinden gelirdim.
Zamanında mantığımla hareket ettigim konuda kalbimle hareket ederdim🙄
Mantığım şu an yat artık diyo sabah dersm var🤦🏻♀️
Genelde mantığımla hareket ettim şu an gayet iyi yerlerdeyim 🙂
Şu ana kadar yaptığım her şeyin tersini yapardım shjd
Hayal edecek kadar bile mantıklı değilim, tamamen duygusal hareket ettiğimi düşünüyorum.
Mantıkta sevgi yoktur o yüzden sevgisiz birisi olurdum.. duygusuz birisi olurdum
Milletler zaten gaza basan saçma durumlar olunca, beyin okuyucu tarz karakteri haline getirmiyor. Allah akıl fikir vermiş ama kendileri boşa uğraşanlar vardır.
Şuana kadar hep mantığım ile hareket ettiğim için yalnızım.
Hakkından çok değer verdiklerim oldu. Bunu bir daha yapmazdım.
Şu an bulunduğum noktada olurdum. Çünkü zaten öyle yapıyorum.
Zaten mantığımla hareket ettiğim için, yine aynı şeyi yapıyor olurdum ben 😊
şu an yaptığım gibi balkonda sigara keyfi yağıyor olurdum
şu an ne yapıyorsam aynısını.
Kalbimle değil mantığımla hareket ederim zaten.
Mantığımla haraket ediyorum uzun zamandır daha iyi hissediyorum
şu an yine sahuru bekliyor olurdum. Bir değişiklik olmazdı yani bazı insanlar ve eşyalar dışında...
Bulunduğum konum değişmezdi belki ancak biraz daha yalnız bir insan olurdum
Geçmişte hatalarim oldu ondan sonra sadece mantikla hareket etmem gerektiğini anladım
Bekar olurdum. Ya da en azından, şu anki karım ile evli olmazdım. Muhtemelen güzel kızlarla erotik-fetiş videoları çekiyor olurdum.
Şuankinden daha fazla bilgi birikimim olurdu daha çok düşünür daha mutsuz olurdum cehalet mutluluktur. Mutlu olmak için bir parça cehalet şart diye düşünüyorum
Mantığımla hareket etmiş olsaydım kimse bana saygısızlık yapmaya, duygularımla oynamaya ve benim zekamla dalga geçmeye cesaret edemezdi. Üzerdim ama üzülmezdim. Ama bizde KALP var...
Mantikla hareket etmek hic tarzim olmadi.
Mantik ve kalbimle hareket etmeyi isterdim.
40 saatte bir yazan manitayı beklemek yerine flörtle sahura kadar konuşurdum mk
Kpss yi kazanmış atandğm yerden Instagrama giriyordum
Genelde mantigimla hareket ettigim icin bir şey değişmezdi...
şu an mantikla hareket ediyorum zaten
her zaman mantığımla hareket etmişimdir
Zaten mantığımla hareket ediyorum.
Şu an aşık olmamış olurdum
Öyle yapıyorum zaten genelde, bundan da mutluyum.
Daha iyi yerlerde ama daha yalnız.
Şu an Yunanistan daydim
Mantıkla hareket ederdim.
Muhtemelen uyuyordum, uyuyabiliyordum.
Mantığımla hareket ettiğim yerdeyim şu an
Şu an ne yapıyorsam oni yapıyor olurdum
Uzay bilimlerine yönelirdim heralde
kesin holding sahibi olmustum😅
şu an sahip olduğum hiçbir şey yoktu korkunç🥺
Yine şimdiki yerimde olurdum.
Çikilata yiyor olurdum.
Mantığinla hareket ediyorum zaten
Bir değişiklik olmazdı bence.
Mantığımla hareket ediyorum ve şu an yalnızım.
Tecrübeli ve güçlü olmazdım
Evli mutlu çocuklu 😊
Eyliya olup göklerde geziyordum muhtemelen
Sevgilimden ayrilmis olurdum herhalde
Zaten mantığımla hareket ettiğim için np
Evliydim
kas yapip jigolo olurdum..
sınavıma çalışıyor olurdum :(
Uyuyor olurdum
Ondan uzak duruyorum
tecrübeli olurdum
ders
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?