Sizce açgözlü olmak kötü bişemi herşeyi isteme sahip olma olamazsan zorla isteme?

Sizce açgözlülük kötümü?
Sizce açgözlü olmak kötü bişemi herşeyi isteme sahip olma olamazsan zorla isteme?
Cevapla