Hep daha fazlasını istemek sizce açgözlülük mü?

Bir insanın hayatta her zaman daha fazlasını istemesi, çoğu konuda bu şekilde davranması sizce iyi bir huy mudur, yoksa kötü mü? Bunu bir aç gözlülük olarak görür müsünüz?
Hep daha fazlasını istemek sizce aç gözlülük mü?
- Hep daha fazlasını istemek sizce aç gözlülük mü?
#Mireya #HepDahaFazlası #AçGözlülük
Hep daha fazlasını istemek sizce açgözlülük mü?
Cevapla