Abilerim boyum 1.68 hadi düz 1.70 kızların hepsi en az 1.75 olsun istiyor ben ne yapacağım?
Böyle deyince de 1.50'lerle takıl diyorlar ama eşim 1.50 oldu sonraki nesilde kısa doğmaz mı?
Ne boy takıntılı insanlarsınız siz kızlar biriniz de demiyor ki karakteri düzgün olsun.
Birçok özelliğim iyi yakışıklılık-kariyer-karakter (insanların söylediğine göre) ama boyum yok neden biriniz de demiyor ki her insan dört dörtlük değildir böyle olsan da olur. Moral verecek olan yazsın.
Böyle deyince de 1.50'lerle takıl diyorlar ama eşim 1.50 oldu sonraki nesilde kısa doğmaz mı?
Ne boy takıntılı insanlarsınız siz kızlar biriniz de demiyor ki karakteri düzgün olsun.
Birçok özelliğim iyi yakışıklılık-kariyer-karakter (insanların söylediğine göre) ama boyum yok neden biriniz de demiyor ki her insan dört dörtlük değildir böyle olsan da olur. Moral verecek olan yazsın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer