Boyumu çok kafama takıyorum moral verecek olan abi ablalar gelsin?

Abilerim boyum 1.68 hadi düz 1.70 kızların hepsi en az 1.75 olsun istiyor ben ne yapacağım?
Böyle deyince de 1.50'lerle takıl diyorlar ama eşim 1.50 oldu sonraki nesilde kısa doğmaz mı?
Ne boy takıntılı insanlarsınız siz kızlar biriniz de demiyor ki karakteri düzgün olsun.
Birçok özelliğim iyi yakışıklılık-kariyer-karakter (insanların söylediğine göre) ama boyum yok neden biriniz de demiyor ki her insan dört dörtlük değildir böyle olsan da olur. Moral verecek olan yazsın.
Boyumu çok kafama takıyorum moral verecek olan abi ablalar gelsin?
Cevapla