Eski sevgilime video attip seni özledim dedim şu an rezil olmuşum gibi hisediyorum pişman oldum ne düşünür sizcee?

Kendisi bizden olmaz dedi ayrıldı 1 hafta önce dün iletişime geçtik de kavga tarzı konuştuk gece 4 de görüntülü konuştuğumuz anılara videolara baktım sonra şarkı ekledim videolara bizi özledim şarkısı çok güzel duygulu oldu o an ona göndermek istedim gönderdim ve seni özledim yazdım uyudum sabah uyandigimda naptım ben falan dedim o girmemiş halen mesajını görmedi ama bende girmicem bugün hiç rezil oldum gibi utanıyorum da mesajı iptal etsem anlicak
Güncellemeler
+1 yıl
Görüldü atmış siz siz olun böyle bir aptallık yapmayın... Bitti benim için..😒☺️🥺
Eski sevgilime video attip seni özledim dedim şu an rezil olmuşum gibi hisediyorum pişman oldum ne düşünür sizcee?
Cevapla