AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Her zaman degil de bazen olabilir cok-da abartmasan ama
Öyle düşünüyor o da
Fazla detaya girmeden olabilir
Hiç olmaması tercihim. Bakalım umarım daha çok dikkat eder kendini kontrole edebilir
Söyle. Bende konuşmayı çok sevmem
Söyledim anlyışla karşıladı
Normali bu. Ama Ergeç paylaşmak isteyecek. Sınırlarını düşünmelisin
En başında söyledim ben nelerden rahatsız olacağımı neler olursa ilişkimize devam etmeyeceğimi
Bu zamanı geldiğinde senin elinde de olmayacak. Sonuçta sende bazı şeyleri isteyeceksin. Susuzluk gibi düşün. O konuma geleceksin. Bunu yaşadığın zaman bunu bana çirkin birisi söylemişti dersin. O zamana kadar kendi sınırlarını belirle. Ateşle barut bir saatten sonra bir arada durmaz.
Bende yanlış olduğu düşüncesi hormonlarımdan isteklerimden daha ağır basıyor rahatsız ediyor o yüzden bu tip konuşmalar davranışlar kötü hissetiriyor ve ben ne olursa olsun bana kendimi kötü hissettiren hiçbir yerde olamam diğer şeyler umrumda olmaz. Çirkin birisi demem de adam akıllıngörüş belirtenlerden birisi böyle bi yorumda bulunmuştu derim
Hayırlısı o zaman. Umarım herşey gönlünce olsun. AEO
Amin cümlemizin
Senin kadar masumlar var mı cidden
Olması gerekenin o olduğunu düşünüyorum sadece
Anlıyorum saygı duyuyorum
Teşekkür ederim
Rica ederim
normal, kaç yaşında insanlarsınız.
cinsellik de bir ihtiyaç.
Bence pekte normal değil ama kişiye gore değişir tabi
Yanlış olduğu gerçeği var. Tabi herkesin kendi görüşü yine de
normal değil
sadece bazen istiyorsas
Bazen elinde olmadan aklının oraya kaydığını söylüyor sonra kapatıyoruz konuyu
İyi o xaman
Kadın erkek konuşur bunlar normal
Aslında normal değil en azından bana göre ama ilişkilerde yaşanması normal
Her insanın doğasında olan bir şey bu bazılarının tabuları vardır bastırır işler ciddiye binmeyene kadar
Ama konuşulursa da bu normal bir şey tercih meselesi bu
Aynen kişiye kişilere göre değişen bir durum
Rahatsız oluyosan de bunu devam ediyosa yine ayrıl
Söyledim. Elinden geldiğince kırmamak için dikkat etmeye çalışıyor o konulara girmemeye
Iyi o zaman
Benim en nefret ettiğim erkek tipi
Maalesef erkekler işte
Sevgili yani sonuçta normal.
Ama ille de herlişki de bu konular konuşulcaz diye bir kural yok
Sende erkenden iyi geceler de 😁
İyi geceler
İyi sahurlar. İyi geceler 🌙
Öyle yapayım
İyi sahurlar
11 de uyu o konuya gelmez
2 den sonra gidiyor aklı öncesinde hiçbir şekilde bu tip şeylerin konusunu açmaz
Ama erken uyumakta fayda var tabi
Normal bir durum istemiyorsan belirt
Bana göre yanlış bi durum. İstemediğim için söyledim ona da
Sen konusurmusun
Olmaması en sağlıklısı
👍🏻
Ahlak bozucu sonuçta ben yapsam dahi yanlıştır kim dogrulasa oda yanlış yolda
Ben de doğru olmadığını düşündüğüm için zaten o konuları konuşmak istemiyorum. Ciddi düşüşünüyorum bi geleceğim olsun onunla istiyorum ve ilişkimizde yanlış herhangi bişey olmasın istiyorum
Böyle olmaya devam et
Bu devirde zor oluyor ama hep böyleydim bundan sonra da yanlış yola sapmam umarım
Yanlış insanların düşüncelerine Yer vermediğin sürece yanlış yapmazsın çünkü yanlış insana bulasmaz insan yanlışa bulaşır
Herkesin düşincesine saygı duyarım. Ama bana göre bişey yanlışsa yanlıştır değişmez. Zaten insanın kendiyle alakalı bi durum. Etrafında yanlış düşünceli insanlar olsa da insanın içinde yoksa öyle şeyler gerçekten bişey değişmez
Ne şekilde bahsettiği önemli bence
Merak ettiği şeyler olduğunu söylüyor o konularda
Hm yani doğrudan girmiyor konuya
Yok gerçekten rahatsız olduğumu biliyor. Sadece bazen aklının kaydığını kendini kontrol edemediğini söylüyor
Abaza işte erkeklerin çoğu böyle. Ancak evlenme zamanları geldiğinde tanıştıklaeı kişilerle zaten yakın zamanda evlenip yaşıcam diye konuşmuyolae
Normalde ayarında olursa
Gece yattığında elin hiç oraya gitmiyor mu?
Evet normal
Bacım sana ne doğru geliyorsa onu yap
Konuşulur illaki o konular
Helal olsun
Normal
Tam olarak neresi normal hiç yüz yüze görüşmemiş bir erkek ve 6 aylık geçmişte nasıl bu konuya bu kadar rahat girebiliyor ve nasıl normal oluyor. Açıklar mısın annemmmm
@molotofiçe rahat girmiyor istemeden o konulara girecek oluyor konuyu kapatıyoruz sonrada utanıp pişamn oluyor
Cınsellık olmadan sohbet olmaz kı
Anormal 6 ay çok erken
Sevgili olmadan da konuşuluyor
Normal değil
Bence de o yüzden yadırgadım durumu
Normal.
Yeni bir ilişki değil 6 aylık bir ilişkiden bahsediyoruz. Elbette sevgilisi olarak seninle konuşmayı isteyecek yani. Rahatsız oluyorsan durumu açıkça söyle, eminim anlayış gösterecektir.
Söyledim anlayışla karşıladı zaten. Ben genel olarak ilişkiler de bu durumun yaşanması normal mi diye merak ettim
Benim bu konudaki fikrim açık. 21. yüzyılda yaşıyoruz. İnsanlar eskisi gibi 15 yaşında evlenmiyor. Üniversite okuma, iş bulma, birikim yapma derken yaş 30'u buluyor. Bir insandan da 30 yaşına kadar tüm cinsel isteklerini, meraklarını bir kenara bırakmasını beklemek bana göre gerçekçi değil. Bu yüzden her ne kadar toplum tarafından kabul görmese de sevgili çiftlerin birçoğu cinsellik konuşuyor ve ufak da olsa cinsellik yaşıyor. Arabistanda dahi bu durum böyle, sadece gelişmişlik arttıkça insanlar pek gizlemiyor bu durumu. Bizim ülkemizde de çok dile getirilmese bile yaşanan bu.
Tabi cinselliğin adeta insanlık suçu sayıldığı bir ülkede yaşamanın bu noktada bir tehlikesi de var, o da şantaj malzemesi olarak kullanılabilmesi. Yani "ailene söylerim" veya "fotoğraflarını internete koyarım" diye tehdit edilen çok kişi gördüm bu sitede. Ya da daha yaygın bir durum: sırf cinsellik yaşandı diye ilişkiden memnun olmamasına rağmen ayrılmayan birçok kız da var.
Bu yüzden önemli olan herkesin ne yaptığı değil, senin hissettiklerin. Eğer sevgiline güveniyorsan ve sen de bunu yapmak istiyorsan, cinsellik konuşmak sizi birbirinize daha da yakınlaştırır. Ama sırf sevgilin istiyor diye de yapma yani sonra pişman olursun.
Düşüncelerin doğru aslında bi bakıma. Ben sevgililikte bu tip konuların konuşulmasını ya da ileri düzeyde yaşanmasını doğru bulmuyorum sadece. Tabi herkesin kendi fikri kendi kararı. Konuşanlara yapanlara bişey demek kimsenin haddine olmadığı gibi benim de değil. Ha bana yanlış ben yapmam orası ayrı. Bu tip konularda bende yanlış olduğu düşüncesi hormonlarımdan daha ağır basıyor ve gerçekten rahatsız oluyorum kötü hissediyorum. Ben sevgilimle gerçekten ilerisini de düşindüğüm için ilişkimizde yanlış bişey olsun istemiyorum. Böyle bi nedenden aramızın bozulmaması için de açıkca konuştum. O da gerçekten seviyorsa kaybetmek istemiyorsa anlayışla karşılar diye düşündüm. Öyle de oldu
Kesinlikle herkesin kendi tercihi. Kötü hissediyorsan zaten en doğrusunu yapmışsın. Mutluluklar dilerim.
Teşekkür ederim
Ben konuşurdum.
Ben de konuştum. Genel olarak durum normal mi onu öğrenmek istedim sadece
Normal tabi. Sen zevk almıyorsun bundan
Evet çünkü bu bana göre yanlış ve yanlış olduğu dişüncesi benim hormonlarımdan daha ağır basıyor
Sence normal değil mi
Değil bence
Yani normal değilse söylersin rahatsıx olduğunu kapanır konu
Söyledim. Konuştuk. Anlaştık. Sadece ben durumu yadırgadığım için normal mi diğer ilişkilerde var mı böyle bi durum diye sordum soruyu
Var var her ilişki böyle
Yani bu normal olduğu gibi benim konuşmak istememem o tip konuların bazı ilişkilerde de istenmiyorsa konuşulmaması da normal
Tabi ki
Tamam
Sadece konuşma aşamasında mısınız?
Evet
6 aydır süren bir ilişki de artık bir kademe ileri gitmek istemesi normal değil mi sence?
Sen ona karşı cinsel bir istek hissetmiyor musun mesela?
Bana doğru gelen bişey değil bu mevzu zaten o da öyle düşündüğü için konusunu açmıyor benim gibi düşünüyor naormalde ama erkek olduğu için sankrım ister istemez aklı kayıyor
Sana neden doğru gelmiyor mesela? Doğru değilse neden birliktesin? Bu işin sonu gelecekse illaki cinsellik olacak, değil mi?
Diğer tarafı da bunun çünkü onu düşünüyorum. O yüzden yanlış. Ha diyceksin o kadar ince düşünüyorsun sevgilinin olması bile yanlış. Ama insanız işte bi şey yanlış diye daha büyük yanlışlar yapmamız gerekmez. Ne kadar uzak kalabilirsek o kadar iyi. Kimse dört dörtlük değil sonuçta. Ha evet bu işin sonunu geldiğinde illaki olcak ki zaten başından beri ciddi düşündüğümüz bi ilişki ha gerisi nasip kısmet orası da ayrı ama daha çok zaman var bunun için
Biraz yaramazlık yapmayı da mı aklından geçirmedin?
Ya da hiç onu hayal edip mast yapmadın?
Bu tip durumlarda bende yanlış olduğu düşüncesi isteklerimden hormonlarımdan daha ağır basıyor
Peki buna benzer bir durumda; onunla cinsellik yaşamaktansa mast yapmayı yeğlermisin?
cinsellik yaşamak söz konusu bile olamaz öyle bir durumda anında bitiririm ilişkimi
Bence kendini çok kasma... sonra istesen de olmuyor bazı şeyler
Beni gerçekten kötü hissettiren sonrasında pişman olacağımı bildiğim bazı şeyler olmasa da olur
Geç saatlerde muhabbet oraya gider normal
Saatin geç olması sorun zaten normalde gitmiyor muhabbet oraya
E konuşma o saate kadar
İstemeden muahbbet uzuyor o saati buluyoruz
Bilemiyorum da ya da sevgilinnle kararlaştırıp belli saatler arasında konuşmak isteyebilirsin çünkü normal
Sevgililer yiyişmeden durmaz ki
Uzak mesafe ilişki olmasının en güzel yönü bu durulabiliyor
Ben duramam ki
Normal...
Niye ki isteğim yok mu
konuşma o zaman
normal dır
Kişiye göre değişir
tabıkı sızınkı kactır acaba
Kaç yıllık sevhilin
6 aylık
aşırı değil
Aynen
konuştunmu
Rahatsız olduğumu bu konuları konuşmanın yanlış olduğunu düşündüğümü söyledim. Hak verdi. O da elinde olmadan ister istemez bazen aklının kaydığını ama bana yasıtmamak elinden geleni yapacağını söyledi. Ki gerçekten dikkat de ediyor
sen tedbirli ol
Tamam
yine isteklimi
konuşmak istiyor dğer türlü de bikaç keç istek geldiğini söylemişti sonrasında konuşmadık ama bu konuda
zor kızsın sanki
Öyle söylüyor o da ama çok öyle olduğumu düşünmüyorum sadece bu konularda tavrım nettir
çok iyi niyetlisin
Olmaya çalışıyorum diyelim
Bunu oan söyle
Söyledim
Ne dedi
Ben bu konuları konuşmanın yanlış olduğunu benden o yönden bir beklentisi olmaması gerektiğini hatta o yönde bir beklentisi varsa ilerlememezi söyledim. O da haklı olduğumu her şeyin zamanın olduğunu böyle bi şey için beni kaybetmeyeceğini kendini kontrol etmeye çalışacağını söyledi ki gerçekten de öyle aslında çok dikkat ediyor ama işte bazen kafası o konjlara gidiyor elinde olmadan bunun beni üzdüğinü bildiğinde özür diliyor uzatmıyor
Hmm bir çaba gösteriyor o zmaan yapılacak tek bir şey var böyle bir konuya geldiğinde sende anlayışla karşılayıp istmediğini tatlı bir dille belirt
Aynen öyle yapıyorum.
En iiyisi
Normal bence
Konuyu kapat sende
Öyle yapıyorum sağ olsun o da anlayış gösteriyor ben sadece tüm ilişkilerde bu var mıdır konuşulması normal mi yoksa ben mi faz takılıyorum bu konuya diye merak ettim
Ilişkilerde sürekli olmasada arada konuşulan bisey konuşmayan pek az hatta çok az 1 2 aylık ilişkilerin devamı cinsellik oluyor
Üzücü. En azından benim gibi düşünen insanlar için
Aşırıya giderse ayrıl o zaman
İstesem de ilerleyemem zaten çok sevsem de ayrılık sebebim olur bu konu
Kendini şimdiden ayrılığa hazırla o zaman
Gerçekten seviyorsa söylediği gibi kaybetmek istmiyorsa kendini kontrol etmeyi başarır böyle bişey yaşamak zorumda kalmayız
Değil söyle bunu
Söyledim
çok normal insansa
Tabiki
Normal