Yüzü çok güzel ama bikaç sivilce lekesi olması güzeli de çirkin yapar mı, çok beğendiğiniz ünlü sivilcesi olsa beğenmez miydiniz?

Dudağım çok dolgun, gözlerim ela rengi badem şekil, burun küçük kalkık, yüz hattı güzel elmacık kemikli, düzgün dişli ve gülüşlü, kaşı kalkık gür kirpikli, bembeyaz tenli biriyim. Modellik, oyunculuk teklifi alıyorum, yoldan geçen bile çok güzelsin diye durduruyor, ama ne yazık ki 3 4 senedir yüzümde leke bırakan 2 3 sivilcem çıkıyır adet dönemi ve uzun süre kalıyor lekesi ama sadece yanaklarda tüm yüz falan değil, aylar böyle kovalıyor, Roaccutane bile kullandım bebek gibi olmadı asla tekrsrladı. Millet çok takıyorsun diyor ama benim eskiden bebek gibi parlak ve pürüzsüz cildim vardı herkes bayılırdı nazar değdi resmen o halime dönmrk istiyorum kabullenemiyorum. Cildim hala parlak ama cildim 2 hafta güzelse regl yüzünden 2 hafta o sivilce lekeleri psşkolojimi bozuyor, yüzüm küçük ve tenim çok beyaz o yüzden büyük 2 3 leke çok göze batıyor, makyajla da milleti kandıtmak istrmiyorum. Birlikye olduğum erkekler abartttığımı ve normal karşıladıklarını söylüyorlardı ama belki teselli için dediler bilemem, ikili ilişkilrrden kaçar oldum. Kız çok güzel olsa da bu sebep sizi iter mi doğru söyleyin?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Yüzü çok güzel ama bikaç sivilce lekesi olması güzeli de çirkin yapar mı, çok beğendiğiniz ünlü sivilcesi olsa beğenmez miydiniz?
Cevapla