Tercih hakkın olsa ve sadece birine sahip olabilsen hangisini isterdin?

Yüzüm olsun, daha önemli
Vücut güzelliği daha önemli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tercih hakkın olsa ve sadece birine sahip olabilsen hangisini isterdin?

Ben şahsen böyle şeylere takılmıyorum çok kendine aşırı değer vermeyen kız harici hepsi okey benim için hepsini severim. Kızlar güzel canlılar iyi ki varsınız. Güzellik algısı biraz bakabilmek te biraz görebilmek te
Kiloda balık etli olabilir
Tıfıl olabilir
Ama aşırı kilo cidden az biraz boğazını tut , sen benim ömrümü de yersin yarın gibi düşünüyorum. Zayıflattığım var ama yine kendinde bitiyor ben yüzüne vurup canını yakacağım ki ozaman o kendi düşünüp ya evet doğru söylüyor mantığını kuracak
Her kilo yemek yemekten olmuyor, hasta olanlar da var, ayrıttan çok yemek yiyenlerde bile aslında dönüp baktığında piskolojik açıdan sağlığının bozuk olduğunu görebilirsin, yani sadece yemek yemeyi seviyor diye kilo almaz, kilo alımı sadece bu kafadan ibaret değildir.
@tahireirem Görüşüne saygı duyuyorum birini ben güzel veya çirkin olduğu için sevmem, erkek adam köpektir sürekli sever kadın ise kedidir istediğine sevdirir. O yüzden ben sadece ayırt etmek değil bazılarının kendi öz benliğine değer vermesi için böyle bir yorum yazdım. Rencide etmek amaç değil aksine onun kendine değer vermesini sağlamak için bir sonuç cümlesi yarattım. Küçümsemek veya herhangi bir alay söz konusu değil ama öyle gösterdim ki devamında ya evet aslında belki bazıları böyle düşünüyordur diyebilir. Denildiğini düşünsün ve kendine biraz baksın istediğim için.
Hastalığı olanlar da olabilir evet burada sen haklısın. Sadece burada kendimi yalnış gördüm teşekkür ederim. Onları kast etmedim ama.
yüzün güzelliği Allah vergisi yüzümün güzel olmasını isterdim vücud bir şekilde çalışmakla yapılır o yani olağan bir şey fakat yüz simamız Allah vergisi ha şu var kötü sima verilenleride yargılamıyorum sonuç olarak hepimiz modeliz Allahın gücünü ve kudretini sanattaki işlevlerini ressamlığını görmek için bizim model olmamız lazım zaten bize ücretimizde veriliyor ayağımızın olması bir ücret kolumuzun gözümüzün olması bir ücret bundan dolayı hani şuna çirkin elbise verilmiş yok şuna kötü elbise verilmiş davası yapmaya gerek yok sonuç olarak hepimiz tabi itaat edip verilen emanetlere sahip çıkarsak ve verilenlere saygı gösterirsek cennete gideceğiz fakat işe giriyorsun verilen emanete sahip çıkmıyorsun Allahın yasak kıldığı işleri yapıyorsun ve vücudunu füzülü harcıyorsun olay bundan ibaret daha da uzun anlatılırda gerek yok uzun lafın kısası daha iyidir.😎👍😁
Yüzümde vücudumda güzel değil be ; benim göynüm güzel.. bir kıymetini bilen olmadı ama olsun, sonuç olarak hayat güzelce devam ediyor. Her kör satıcının bir alıcısı vardır nihayetinde :)
Cevap
48Cevap
yüzüm olsun, daha önemli
Ikisi de güzel gayet. Memnun olmasaydım yüzüm derdim yine de jdjd
Vücudu sporla falan toplarım da yüz için estetik harici çözüm yok gibi. O yüzden yüzüm güzel olsun ben vücudu hallederim :D
Yüz kesinlikle. Güzel yüzlü şişman birisiyle olunur ama yüzü çirkin fiziği mükemmel biriyle kimse olmak istemezdi buna eminim
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
⭐Tavizsizim hepsi güzel olsun.⭐
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Vücudum da güzel yüzümde.. Vücudum kıvrımlı ve dolgun
İkisi de çok önemli, bilemedim ki. Ama sanırım vücudum derdim. Yüzü cilt bakımı ve makyajla hallederiz. :D
Doğru beyin, kişilik ve ahlak gibi güzelliklere ne gerek var yüz ya da popo güzel olsun yeter
Bence yüz ( çok şükürde yüzüm çok güzel) vücut diyet ve sporla toparlanıyor. Belimin ince olmasını isterdim ama yalan yok 🥹
Vücudum iyi. Yüzüm de fena değil ama yüz güzelliğini tercih ederim. Genelde bi kızın güzel olup olmadığına yüzüne bakarak karar veriliyo
Zaten tipten kazanıyorum o yüzden B dedim hep yapıcam deyip spordan kaçıyorum üşendiğime Fit yapılı durmak isterdim
Zaten fitim yüzümde fena degil ama daha güzel olsun isterdim.
Yüzüm güzel olduğu için vücudumun da kusursuz olmasını isterim yalan yok. :))
Cüzdanınız güzel olsun gerisini bize bırakın diyen estetik cerrahi uzmanı aranıyor 😂😂😂
Allahım sana bırakıyorum sen en iyisini bilirsin derdim.
Eskiden yüzüme önem gösterirdim.
Şimdi ise vücut diyorum :)))
cut.
Çok şükür, ikisine de sahibim 👌Kalbim de dahil👌
şu an hiçbirine ihtiyacım yok çünkü ikisi de bende güzel kendimi seviyorum 🙂
Aslında yüz güzelliği ve fizik, birbirini tamamlıyor.
fizik önemli ama yüz daha önemli. Kilo olmadığı müddetçe
Her ikiside :) kendime bakmiyorum bu aralar tembelliğim uzerimde sanırsamm
Ben kadınlarda önce yüz güzelliğinin daha önemli olduğunu düşünüyorum
Vücut bir şekilde toparlanır ama yüz sanki daha önemli. Yüz de toparlanır ama yine de yüz güzelliği daha önemli bana göre
Cinsiyete göre biraz değişiyor bu. Erkekler için her ikiside eşit önemde olabilir ama kadınlar için vücut güzelliği, yüz güzelliğinden kat be kat daha önemli
yüz çok kötü olmazsa yeter güzel temiz bir popo her şeye değer
Yüz daha önemli. Vücut değişir ama yüz zor değişir.
Yüzüm güzel olsun vücudu spor diyetle ben hallederim
Yüzüm güzel ama vücudum kötü çünkü direkt hipotroidi hastasıyım.
@Whıtee0 şişkoyum
@Whıtee0 yok o hipertroidi, hipertroidi troid hormonunun çok hormon salgılaması ve troid çok hızlı çalıyor buna bağlı da metabolizma da çok hızlı çalışıyor, hipotroidi de bunun tam tersi.
@Whıtee0 hızlı olan da yavaş olan da ömür boyu ilaç kullanması gerek.
Vücut bir şekilde sporla halledilir ben yüzüm güzel olsun isterdim
Yüzün güzeldir ya, gömme kendini 😊
@kuzeyist22 güzel güzelde keşke kusursuz da olsaydı
Kusur derken, neyden şikayetçisin
Vücudu değiştirmek daha kolay o yüzden yüzüm isterim
Bunların birini seçmek zor insanlar ikiye ayrılıyor yüz sevenler vücûd sevenler
İkiside güzel benim, şansım güzel olsaydı keşke😅
Kaderim güzel olsundu
İksi de güzel ama yüz güzelliği daha güzel
vücut halledilir bi şekilde sporla falan
Götüm güzel olsun diyenler nerde?
Bahtın güzel olsun demişler beeee
İkisi de güzel şükür :).
Günümüz de ikisi de çok önemli
yüz güzelliği herşeydir
yüzümde güzel olsun vücudum da fit olsun.
Yüz güzel olsun fizik toparlanır
Tek dileğim iyi bir insan olmaktı😂
Yüz daha önemli
İkisi de güzel olsa olmuyor mu
Kalbi güzel olsun sjsjsjsjsjsjs
Rabbim ikisini de orantılı vermiş şükür :d
Vücudum da güzel yüzüm de aslan gibiyim
Yüzüm olsun fizik hallolur
Yüz önce gelir
Hepsinin Güzel Olmasını İsterim Tabikide
Ikiside guzel bende 😂
Vücut güzelliği daha önemli
Şimdi ikisi güzelse bir Adım öndemiyim 😅
Önemli olan fiizkkkkk
Bahtim guzel degilki yuzum gulse olsa nolur
Yüzüm ortalama vücudum iyi
Çok şükür kusurum olduğunu düşünmüyorum :)
Yüzüm.
Kesinlikle fizik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?