pis tutuldum ona her gece konusurduk, acaba ne desem geri donmesi icin? sebepsizce gitti (sık boğaz olmak istemiyorum) ezik duruma dusmek istemiyore lutfennn cevap
Güncellemeler
+1 yıl
neyse fazla duygusal yaptim djdjdj saldim gitti baska bir sahibineee 🦮🐕🦺
Arkadaslar 2 haftalik flörtümle 3 gundur konusmuyoruz cok canim yaniyo?
Bi kaç gün daha üzülür bırakırsın sonra. Asla seni istemeyeni isteme, senden bir tane daha yok ama sen istersen ondan bir sürü olur. Kendine bu saygısızlığı yapma.
Kendini asla küçük düşürecek bir şey yapma sen önemlisin öncelikle sen o istiyor değil ben istiyorum diyerek yola çıkacaksın bir daha mı geleceksin dünyayaaaa
Tabii ki normal kim sevmedi ki kim aşık olmadı ki ama daha yolun başı 2 haftalık sonuçta pandemi dolayısıyla hep aynı şeyler yaşanıyor her şey monotonluktan unutursun merak etme her şeye alışıyor insan
diyelim sen bir kizla cok iyi anlasiyodun vs sonra sen yazmayi biraktin goruldu falan attin, o kiz sana geri donse tepkin ne olurdu? Sey demezmiydin ay yine mi bu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hiçbir şey yok gibi sen yazabilirsin. Hani 3 gündür çok scı çektiğini belli etmeden. Ona şarkı atabilirsin beğendiğini söylemek belki
bundan haric ne diyebilirim baska? cunku muzik zevklerimiz uyusmuyooo
Genelde neler üzerine konuşurdunuz?
Ndmsms adama köpek muhamelesi yapmışsın bende olsam bende gelmem vllrkdkd
tabi oyle 2 kari kiz yazdi kesin birakti beni
Diyosun
bir erkek neden durduk yere giderki cok iyi anlasirdik
Hesabı mı silmiş.
Ne olmuş tam olarak anlat hele
ozele gel
Benimde sevdiğim bir kız vardı piskolojim ile oynadı bende burdan hesabı silmiştim
hayir hesap silmedi o
Kız afalladı her halde takipteydim ben ckdmdmd
Bi kaç gün daha üzülür bırakırsın sonra. Asla seni istemeyeni isteme, senden bir tane daha yok ama sen istersen ondan bir sürü olur. Kendine bu saygısızlığı yapma.
ben artik uzulmekten bunaldim cok iyi anlasirdik neden boyle yapti bilmiyorum
Güzelim bunun için bile ona gitmemelisin sen bu kadar değersiz misin nedenini bile açıklamayacak kadar
bana boyle gaz ver ltfff kendime geliyorum anca ahahah fazla duygusallastim bu gece
Kendini asla küçük düşürecek bir şey yapma sen önemlisin öncelikle sen o istiyor değil ben istiyorum diyerek yola çıkacaksın bir daha mı geleceksin dünyayaaaa
cok haklisin ama onunla cok iyi anlasiyodum yaa onu istiyorum ben :(((
Üzgünüm ama o seni istememiş :/
tuhaf olanda ne biliyomusun bunlarin hepsinin farkindayim ama yinede gozum acilmiyo normal mi
Tabii ki normal kim sevmedi ki kim aşık olmadı ki ama daha yolun başı 2 haftalık sonuçta pandemi dolayısıyla hep aynı şeyler yaşanıyor her şey monotonluktan unutursun merak etme her şeye alışıyor insan
dimii ya bu pandemi yuzunden ben bunda tutuklu kaldim vallahi bide regl donemimdeyim o yuzden pisman olacagim seyler yapmaktan korkuyorum
2 haftada bağlanırsan olacağı bu, geçmiş olsun
hayatima giren tek erkek
Belli, biraz heyecan yapmışız
eger hic yazmasam o geri donermiki
Bilemem, kimse bilemez
siz erkekler geneli tuhafsiniz
Huyumuz kurusun
huyu huyumu suyu suyuma denkti..
Yazsana ne kaybedersin
ne desemkii korkuyorum « yine mi bu kiz » dicek diye gerci hic yazmadim
İlişkimize artık bir isim mi koysak acaba de
iyy
ilgisine muhtacmissim gibi o kimmis beeee sadece regl doneminde oldugum icin fazla duygusalim yarin pisman olurum eger yazsam bu gece
O da bu tepkiyi verir ebediyen kurtulursunuz birbirinizden mis
Ahahahshsn bir de bize tuhaf diyor
hangi tepkiyi verir o anlamadim
kanki inanma bu dediklerime ya yazsin diyee öluyomm
Çık yaz ne hissediyor düşünüyorsan, neden yazmıyorsun vs de
diyelim sen bir kizla cok iyi anlasiyodun vs sonra sen yazmayi biraktin goruldu falan attin, o kiz sana geri donse tepkin ne olurdu? Sey demezmiydin ay yine mi bu
Öyle bir tepkim olsa yüzüne söylerim zaten birbirimizin yüzüne gülüp arkasından yine mi bu diyecek yaşları geçtik artık bence
ama yuz yuze gorusemiyoruz biz mesafe var
Sana flört mu yok niye ki bu takıntı.
Yazarsın yine sen 😂
:) geçmiş olsun