AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
olabilir aşk işleri ferman dinlemez demek ki dikkat çekiyor hala
Ni dikkat çekiyor
her şey sen yani... güzellik
Kesin aşıktır. Eşinden boşan mutlaka. Arkadaşının eşine göz koyabilen bir şerefsiz ile bu raddeye gelebiliyorsan sen de hata yapıp belanı bulmaya müstehaksındır.
Belli olmaz sen hissetmişsindir ciddi olup olmadığını sen ne düşünüyorsun
Güvenemiyorum söylediklerine iç sesim inanma diyo
Umarım karşı koyarsın bu işin sonu fena
Karşı koydumda ben aşık oldum bu sefer 😪
Aşk olsa nasıl davranacaksın?
Aşk olmasa nasıl davranacaksın?
Bosanmayi düşünüyorum çünkü bende duygu hissetmeye , onu düşünmeye başladım surekli , ayrintilari uzun bu hemen konuşulan bisey değil ilişki kurmadım ama gece gündüz aklımda :(
Peki sadece cinsellik istiyorsa?
İstemiyorum öyle işte
Sadece cinsel ilişki istemiyorsun.
Aşıksa olabilir diyorsun.
Evet bosanmayi düşünüyorum zaten ve bende aşık oluyorum galiba çünküü obsesif bozukluk gibi surekli dediklerini düşünüyorum, bu yüzden haksızlık evli kalmak
Boşanmak zaman alacak.
Evet:(
Tercihler !
Gerçekten asik olsa ne olucak? Bihtercilik mi oynican
Hi evet bihtercilik oynycam
İyi ki bekarım evlensem bir de ırz düşmanlarıyla uğraşacağım.
evliyken başkasına duygu hissetmek zaten dünyanın en kotu şeyi olmasa da fazlasıyla mide bulandırıcı , midesi ve mezhebi genişlik diyorum ben buna
evliyim cocuk de aramizda sadece arkadaslik olur de
Ama 3vlisin şarkısı atiyo
Kocanın bir oyunu olabilir mi sence seni deniyor da olabilirler dikkatlinol derim
Çoktan ortaya çıkardı ama kocam onunla yakın değil, hatta onu hiç sevmiyor sanki hissediyor
Aşık mıdır gerçekten diye sormussunuz. Demek ki siz de merak ediyorsunuz. Ve aklınız kalmış.
İçinden ne geliyorsa onu yap. Bedenin, beynin, kalbin ve zevklerin ne istiyorsa onu yapabilirsin. Zaten tek omuz ile hayat geçmez. Ver gitsin.
ne cesaret, ama bişler olmasa okadar cesaret edemez bence... sen ne düşünüyorsun önemli olan o bence
Kendin aşık olduğuna inanıyor musun?
İnanamiyorum bi türlü o da niye bana güvenmiyorsun diyo
Evlisin napacaksın uzak dur
Kocamla soğuk olduğunu anlamış ve seni gafil avlicak sen doğru mu söylüyorsjm diye soruyorsun ya içten içe düşünmüşsün demek bu seni de içinde var bı şey
Evet düşündüm
Peki evet demeyi düşündün mü açık ol lütfen
Ayrılmayı düşündüm kocamdan evliyken ilişki kurmayı dusunmedim
Bak benden sana tavsiye benim ablam boşanmak için geldi buraya ama bosanmadi dul kalmak falan falan neyse sen al kocani karşına konuş adam akıllı konuş ister sert ister yumuşak anlaşmaya çalış yuvayi ayırmak kolay deildir ha anlasirsaniz o ibnnney i. Kocana söyle ağzını yüzünü kırsin adamdaki cesarete bak bu ne ya herkes evli insanları aldatmaya zorluyor
Malesef haklısın kafami cok karıştırdı durduk yere
Dediğimi uygula kocanla açık axik konuş ve o şerefsizi kocana söyle hem bunu cevaplar msn bu cesareti nereden buldu o
Benden konuşmasına izin verdim
Neden verdin ki
Merak ettim soyliyceklerini
Tahmin ediyordun ama deilmi siz kizlae açık gozlusunuzdur
Evet tahmin ettim
Tahmin ettiğin halde konustuysan sizin evliliğiniz daha fazla uzamasin çünkü. Aldaticaksin onu
Bunun düşünmenin ya da üstünde durmanı bile gereksiz buluyorum.
bence boşandıktan sonra da olsa bir şans vermeniz doğru olmaz sonuçta kocanızın arkadaşıymış
Gercekten asik oldugunu sen anlayabilirsin sana olan davranislari, neleri goze aldigi falan
Cidden böyle birsyeye nasıl müsade. ediyorsunuz Allah evlimkadina. asik etmesin etse bile diyemem bide arkadasimin. karisina yazık yazık. sizin gibiler yüzünden evlenemiyorum iğreniyorum hepinizden. allah hepinizin selasini versin
Buyuk konuşmaya devam et... Bu yazıyı hatrliycaksin!
Hatırlarım ve en büyüğünü konusurim dilim. kopar yine diyemem böyle biseyi inşallah kocan aynı yatakta basar da kezzapla yakar seni
Ben ilişki yaşamıyorum algılama da sorun var heralde, ettiğin beddualar sana geri dönsün kusursuz insan 👊
Koca kafa aşık da karşılık vericeksen cay içip geri. mi döneceksiniz at agizli beni dinden imandan çıkartma inşallah gay olur da bişe yasayamazsiniz😠😠😠
Yaşamak istemiyorum zaten gay diye duydum birinden
Ne güzel. insallah gaydir
saçmalama Evlilik yemininde ne var? İlgi maymunu olma
Evette mutsuzum artik
boşan mnk çok mu zor?
Zor tabi
yooo çatır çatır boşanırsın
Pişman olursam ya
olmazsın
Ne kadar süredir tanısıyorsunuz? Eşine karşı hislerin bitti mi ki düşünüyorsun?
6 senedir tanışıyoruz ama 8 aydır bu şekilde konuşuyor
Ne kadar samimi olduğunuzu, neler yaşadığınızı bilmiyorum fakat sana karşı birşeyler hissediyor olabilir. Asıl soru senin eşine karşı ne hissettiğin?
Esimle cok sorunumuz var malesef belkide hersy üst üste gelsi
Peki eşinle arandaki sorunları bu bahsettiğin kişi biliyor mu? Eşinin ilgisizliğini kendisi ilgi göstererek senden cinsel anlamda faydalanmak istiyor olabilir mi?
Hiç bahsetmedim ona ama o cok sordu, araniz nasil, hep iyi dedim harika dedim ona rağmen vazgeçmedi hic
Belki eşin bahsetmiş olabilir. ya da mutsuz olduğunu sen belli ediyorsundur? Bir de nasıl bu kadar sık konuşuyorsunuz?
sen de ona karşı boş değilsen, evliliğin zaten bitmiş demektir. boşan keyfine bak sonra
Kesinlikle değildir. Evli kadınları kolay av gördükleri için uyduruyorlar
Aşk sınır tanımaz ama, arkadaşına saygı duymayıp böyle bir şey yapan biri aşık olsa ne olur ki?
Sence ne olur
Eşinle mutlu değilsen lütfen ayrıl ❤️Ama o kişi sen evliyken seni istemiş, yani ne olursa olsun senin için doğru kişi değil o. Üzebilir seni, tamamen bekar bir kadın olduktan sonra gönlünce aşık olursun. Karşı tarafın aşkından şüphe duyuyorsan, zaten o bir aşk değildir. Sevgide yanılma payı olur fakat sevgisizlikte böyle bir yanılma yoktur.
Cok teşekkür ederim 💜
Hazırsın önüne gelene vermeye aşık degil bikaç vurmak istiyor sende ondan çok isteklinin. Kocana bekar Bi kız aşık oldum dese yatsa kocan nasıl bela atarsan bin katı sana gelsin
Bütün kötü beddualarım bin kati sana gelsin asıl. cok bilmiş mükemmel
Ors duası kabul olmaz
O. Çocuğunun duasıda kabul olmaz terbiyesiz.
Asaglık ksr
Ksr çocuğu
Ors luk tan başja bişey düşündüğünüz yok soyunuz kurusun. O ahlar dik tutsun mexarunızdq
Bi defol artik pislik gereksiz kiskanc sanane
Şeytana tapan asaglık fahişe lere gcık ım
Bunu sorgulaman bile saçma, bir de doğru mu diyor. N'olur evlenmeyin artık ya, valla üremeyin.
Başına gelmez umarım. keskin konusma.
Basarili
Saçmalama evliliğini tehlikeye atma kocanla konuş sorun ne iseee eşinle daha çok seks yap
🙄
Bana özelden yazarmisin
Eşine söyle onun ağzına burnuma kırsın hak etmiş
Onun niyeti aşk değil onun niyeti başka, gerçi sizin gibilere çok şey mustehak
cinselliktir muhtemelen.
Defol git diye bilirsin
Bekarim evli kadina denk gelmedim
Pişman olacağın bir şey yapma derim
Bekar bekarla olur
Evli biri ile olmak ahlaksız
Hangisi zengin ise onu seç.
Kocam😂
hiç paragöz değil canım hahahha
Kocana duyguların bittiyse boşanmaya ne dersin?
Evet duygularım bitti bende bosanmayi düşünüyorum zaten
Boşan zaten boşanmadan bu adamla beraber olursan başına dert açar
Diyelim ki aşık ne olacak neyi değiştirecek bu durum?
Dost hayatı istiyor bnce
Cok seyi
Ne diye evlendin onun hayatını mahvetmek için mi
Hayir basta aşık evlendim ama hersey istediğimiz gibi gitmiyor , hic mutlu değilim , bosanicam zaten. sadece samimi mi bu adam anlayamıyorum
İlişkiniz iyi veya kötü o kişinin siz evliyken senden hoşlandığını belirtmesi çok iğrenç hiçte samimi değil bugün sana yapan yarın başkasına yapar
Evet zaten hep kız peşinde sosyal medyada gördüm:(
Bir de baktın yani
Evet duygularım var?
@oski35 ben dost hayatı istemiyorum kendi kendine sallama
Kim sallıyor
@oski35 sen
Ne alaka
@oski35 bana diuosun dost hayat istiyor diye onu diyorum ben dost hayatı istemiyorum
Ne istiyorsun. Ki işte
@oski35 bosanip ilişki yaşamayı düşündüm bu dost hayatı degil ok
Peki şu an napıosun
@oski35 ilişki yok ortada. bu bir konuşma. o. israr eden kabul etmeyen benim
Onuda aranıza alın domatesli peynirli tost yap anladın sen
Sen yap onu ok
gercekten asık olsa ne olacak ben onu merak edıyorum
Hiçbir şey yapma hatta görüşmeyi kes.
Farklı bir beklentin varsa kumbara senin.
Farklı beklentim yok
Vardır güzel insan olmaması için sebep yok belli ki adam senden elektrik , ışık almış.
?
Bende yaşadım ama benim ki gençlik aşkımdı yurt dışına gitmişti. Ondan kısmen seni anlarım.
Benden hoşlanıyor çekim hissediyorum bende hissetmeye basladim
Bazı şeyleri anlatmak çok zor hele burada..
konuşmayı keseceksin düşünüyor musun bir de
Kestim
Asik olsa ne degisecek kardesim
Bilmem düşündüm işte
Kocana karsi duygularin bittiyse ayrıl. Kocanin arkadasındanda uzak dur.. Saglam olmayan yanlis bi iliski olur eger ona kosarsan
Evet yanlış
Hakkinda hayirlisi olsun daima 🤗😏
Cok sagol seninde 🙏💕
Sanmıyorum sadece ilişki için öyle diyor
muhatap olma onla bir daha bence
Zaten troll
@Buraklegollas keşkee yargılamak kolay
Çok belli ama trol olduğu
@Buraklegollas büyük konuşma bence yaşamayan bilemiyor
Benimde evli kadınla ilişkim oldu fakat asla arkadaşımın karısına yan gözle bakmadım
@Buraklegollas sizin olayini nasıldı askmi yani
Yok aşk falan değildi müsait bir durumda alevlendi
İstediğini alana kadar aşk sonrası malûm
Bosanacaginizi biliyormuydu
Hayir ona sorunlarımı hiç bahsetmedim
Istediğin kadar açıklama yap güncelleme ekle. Sorduğun soruyla ne olduğunu belli ettin
hayır saçmalama sen bihter değilsin :)
Bihterede hep üzülüyordum izlerken😅
😉 başına gelince anlıyor insan dimi
Evet malesef
ne cevap verdin peki red ettin heralde
Reddettim
en doğrusu
Ya sen ona karşı ne his ediyorsun
Ben aşık oldum
Sen zaten abayı yakmış sın ona
Duygusal boşluk öyle sandım belkide, SIMDI 2 KIZIMLA AVUSTURYAYA TAŞINIYORUM, ONADA BENI RAHATSIZ ETME DEDIM, ENGELLEDIM. GEREK YOK SACMA BIRSEYIN ICINE GIRIP KENDIMI KUCUK DÜŞÜRMEYE 😏
Evet sen boşlukta sın baksana vatanını bile terk etmeye göze almışsın
Konuşuyo musun peki o arkadaşla hala?
Hayir engelledim aglayarak😔
Sende onumu seviyosun?
Evet ben aşık oldum gece gunduz onu düşünüyorum
Kaç yaşındasın?
26
O arkadaş kaç yaşında?
31
Hmm anladım o diğer arkadaşla aranda bişey geçtimi peki?
Hayir
Hmm anladım ne yapmayı düşünüyosun peki?
Bosanmayi onuda engelledim bu kadar
Nasıl yani anlamadım? Hem boşanıcaksın hemde o arkadaşını engelledin mi?
Aynen o adamın. niyetide seks
Kocandan neden boşanıyosun peki?
Mutsuzum çünkü sorun cok ve uzun
Yaşa birkereligine sende istiyosan
Ya cok kotu olursa sonu
Ne olabılır kı
Özelden yazabılırsınız muhabbet edeız sıkıntı yok
Öyle olmaz iste , çok iknaya etmeye çalıştı kabul etmedim, hicbisey olmamış gibi eve dönemem.
Ama eşimden de sogudum dıosun senınde bu ıhtıyacın
Bunu düşünmen bile iğrenç. Umarım eşin öğrenir.
Güncelde yazanlar daha rezalet. Senin dediğin gibi, herkesin pisliği kendine. Karaktersizliğini kendinde tut. Sevmiyorsan ayrıl.
Sanan ne be, sen cok mu mükemmel bi insansin!!! insanın başına hersey geliyor, duygularını kontrol edemiyorsun bazen ayrıca benim ne yaşadığımı sen ne biliyorsun
gızlı trol sorular nasılda bellı gıt ver ozaman
Önümü istiyorum ben
Onu mu dedim
Amacı seni kullanmak uzak dur
Tamam uzak duruyorum
👍 Doğru yoldasın
ver tadini cikar adam senden hoslanmis kafaya koymus seni mikecek
Olabilir, olmayadabilir. Asıl soru ne fark eder?
Eşini sevmiyosan boşan oyle git bacım
Hayir yani bu soruyu sorarken bile dogru olmadigini biliyorsunuz
Bizden onay mi bekliyorsunuz evet cok dogru diye
Tövbe tövbe ya
Yanlis oldugu ortada
Hayir ona göre bosancam benmde duygularım var çünkü ama ondan emin degilim
Sende istiyorsun yanı belliki
@muradd013 neden sürekli onu düşünüyorum, kendimi sorguluyorum, bu da aladatma oluyor o zmn bosanmaliyim :((((((
O kişi senın aklını bulandırdı bu bir sunu tahmın edıyprum o kişi seninle eşinin arasında bir kopukluk olmuştur ve oda bu kopukluktan istifaede edip sana aşkını itiraf ettı ve sende sevgiye aç bir insan oldugun iiçin ona kandın dıyebilirimm yoksa yanılıyprmuyum?
@muradd013 eşimle hiçbir sorunumuzu o bilmiyor esimde anlatmaz ama ortak arakadaslarimiz var ve birisi cok samimi dostum, o da onla arkadas o atlattıysan biseyler bilmiyorum
İstersen eher bu konu hakkında daha detaylı konuşabiliriz me dersin?
Daha iyi yardımcı olacağıma inanıyprum
@muradd013 evet dinliyorum
Niyeti aksiyon yaşamak
Evliyim. Konuyu kapatabilirsin.