İmkansızız ve içim çok yanıyor Yardım edin lütfen Ne yapabilirim Oluru yok mu sizce?

Benim bir arkadaşım vardı adı Ali. Aynı bölümdeyiz. Sadece selamlaşırdık. Bir gün buluşalım dedik. O da da arkadaşlarıylaydı ben de. Buluştuk. Bu benden hoşlanıyormuş Ben anlamamıştım. Arkadaşı Hasan a karşı bi şeyler hissettim Hasan ile orda tanışıp görüşmeye başladık Bu sırada Ali biz Hasan ile sevgili olduğumuz an benimle görüşmemeye başladı ve nedenini kendiyle ilgili farklı bir şeye bağladı. Hasan ile 4 ay sevgili olduk ayrıldık Ama sevgililik sürecimiz kötüydü sürekli ayrılmak istiyordum falan Sonra Hasan ın ve Ali nin arkadaşı Mehmet bana yazdı Hoşlandığını söyledi 1 hafta öylesine konuştuk ama benim içim rahat etmedi Mehmet ile görüşmeyi kestim. Şimdi ise ben Ali ye deli gibi aşık oldum. Ne yapacağımı bilmiyorum Çok mu imkansızız Ne olur yapabileceğim bir şey söyleyin çok istiyorum Ali ile olmayı
İmkansızız ve içim çok yanıyor Yardım edin lütfen Ne yapabilirim Oluru yok mu sizce?
Cevapla