Birbirimizi çok seviyoruz ama artık kavuşmamız imkansız. Ölüyorum yardım edin?

10 yıldır birlikte olduğum beraber büyüdüğüm çok zorluklar aşarak yürüttüğümüz ilişkinin sonuna geldik. Arkadaşlar sevdiğim kişi bir hata yaptı ve artık dönüşü de yok. Ben onu affediyorum o da pişman ama olmuyor. İmkansızlıklar içinde boğuluyoruz. Birbirimizi köpek gibi seviyoruz. o ayrı acı çekiyor ben ayrı acı çekiyorum kahroluyoruz eriyip bitiyoruz ama olan oldu artık BİZ diye bir şey olamıcak. İnsanlar bize bu kötülüğü yaşattı. Acı çekiyor ve kahroluyoruz ama elimizden hiçbir şey gelmiyor. Çok çabaladık ama yapacak bir şey kalmadı bizi bunun için zorluyorlar. Birbirimizi bu kadar çok sevip ama kavuşamamak ne acı bilir misiniz? Hayatıma devam edemiyorum ne yapmalıyım?
Birbirimizi çok seviyoruz ama artık kavuşmamız imkansız. Ölüyorum yardım edin?
Cevapla