Ağzına laf mı verdim yoksa benim için iyi mi oldu acil?

Konuştuğum kişi benden biraz faydalanıp bana hakaret etmişti bende bir güzel yedi düvele yayın ettim bunu. Hakkından geldim. Neyse aylar geçti ve bir gün kafede karşılaştık. O kafeye oturmadım yemek var mı diye sordu arkadaşım garsona adam da kahve ağırlıklı dedi ve biz çıktık. Başka kafeye gittik. Bunun arkadaşı da yan kafenin sahibi ve oraya geldi, kapıda adamlarla konuşurken bana baktı bu adam ama öyle böyle değil baya uzun uzun baktı bariz. Bende tuhafıma gitti ne zaman kafamı kaldırsam baktı. Şimdi gidip ona der mi, senin şu kız bana baktı der mi? Derse ben o salaggın ağzına laf mı vermiş oldum yani?
Güncellemeler
+1 yıl
Gençler acil ya
Ağzına laf mı verdim yoksa benim için iyi mi oldu acil?
Cevapla