Beni engelledi. Bende hiç sormadım neden diye. şimdi konuşmuyoruz. Acaba mesaj atıp kırıldığımı söylemeli miyim?

O yokmuş gibi davranıyorum. Sevgili falan değiliz. Ondan hoşlandığımı bilmiyor. İnstagramdan takipleştik. Birkaç cümle konuştuk dmden. 1 saat sonra engelledi beni. Öyle yapmasına çok şaşırdım ve üzüldüm ama niye diye sormadım. Canım onu istiyor ve yokmuş gibi davranmak beni yıpratıyor. Kendi hesabım engelli olduğu için fake ten yazsam mı kırıldığımı ama isim vermeden
Güncellemeler
+1 yıl
Ona dm atmalı mıyım? Kırıldığımı bilsin istiyorum
Beni engelledi. Bende hiç sormadım neden diye. şimdi konuşmuyoruz. Acaba mesaj atıp kırıldığımı söylemeli miyim?
Cevapla