Şöyle bir evlilik hayatımız var. Normalden çok farklıyız. Yorumlarınızı alabilir miyim? ?

Öncelikle şunu söyliyim arkadaşlar kesinlikle trol falan değilim
Böyle bir evlilik yaşamımız var arkadaslar , eşimin maaşı biraz yüksek olduğu için o çalışıyor bizde, benim de sol gözümde sorun var bu sağlık sorunumdan dolayı devlet beni emekli ettiğinden için çalışmıyorum.
Eşim çalışıyor ben ev ile ilgileniyordum her şey güzel gidiyordu ama sonradan her işi ben yapar oldum
Örneğin
Karimdan önce uyanıp kahvaltısını hazırlıyorum o işteyken temizlik yemek devam ediyor günüm o gelince sofrayı kur karnını doyur bulaşiklara geć böyle bir hayatım var
Bir kere yemekten kıl çıktığı için mutfakta başımı baglatiyor başka bir şeyle olabilir dememi rağmen oyalı yemeni almış onu takiyorum
Bana bu "evin hanımı sensin" diyor küpe seviyormuş kulaklarımı deldirtti küpe takıyorum artık bazen kendinkilerden taktiriyor yavrum minnoşum diye hitap ediyor son zamanlar hanım hanımcık görmek istiyormus beni
İyice hanım gibi bir hayat yaşıyorum ne olacak böyle bilemiyorum
Eşim çok mutlu ve huzurlu olduğunu dile getiriyor hep ben de onu çok seviyorum tabi
Şöyle bir evlilik hayatımız var. Normalden çok farklıyız. Yorumlarınızı alabilir miyim? ?
Cevapla