Kavga değil tartışmanın ortasında ben uyuyorum diyen sevgili sizce normal midir?

Bir tartışma ya da kavga varsa ben çözümlenip uyunmasından yanayım tartışmanın boyutu ister büyük ister küçük olsun ben uyuyorum deyip giden bir adamdan hayır gelir mi? Üstelik huzursuz kaldığımda uyuyamayacağımı bildiği halde..
Kavga değil tartışmanın ortasında ben uyuyorum diyen sevgili sizce normal midir?
Cevapla