Sevgilimle Kavga Ettim Ayrılma Derecesine Geldik Uyuyamıyorum?

Sevgilim bugün soğuk davrandı ne oldu diye sordum ‘aklından geçen hiçbir şeyi benimle paylaşmıyorsun’ dedi ve bunun için kavga etti benimle. Ayrılma derecesindeyiz ‘iyi geceler’ dedi ben de ‘sana da iyi geceler’ dedim. Sabah yazar mı yazmaz mı ayrıldık mı hiç bilmiyorum. Çok kötüyüm, ne yapıcam ben? Uyuyamıyorum 3 saattir ağlıyorum. Lütfen bana fikir verin. Eğer ayrıldıysak bile onu nasıl pişman edebilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce o sabah yazmazsa ben ‘günaydın’ yazayım mı?
Sevgilimle Kavga Ettim Ayrılma Derecesine Geldik Uyuyamıyorum?
Cevapla