Aynı ortamda bulunduğumuz birinden hoşlanıyorsak nasıl davranmalıyız?

Aynı ortamda çalıştığım erkek iş arkadaşım var. Sürekli yan yana olduğumuz bir ortam. Eğlenceli vakit geçiriyoruz ama birbirimizin özel hayatıyla ilgili sorular sormuyoruz. Şakalaşırken çok samimi lakin normal sohbette çok çekingen gibi davranıyor göz göze gelmemeye çalışıyor. Onunla aramızda farklı bir enerji olduğunu düşünüyorum. Göz göze geldiğimizde derin baktığımızı düşünüyorum. Ondan hoşlandığım halde daha uzak durup arkadaş gibi olmaya karar vermiştim. Ama sanki yakın arkadaş gibi olamıyoruz aramızda garip bir durum var. Sonra o bana soğuk davrandı bir ara şu an yine normal konuşuyoruz. Ama iş dışında konuşmuyoruz. Ne yapacağımı şaşırdım. Nasıl davranacağımı da bilmiyorum. İş dışında konuşuyorduk arada şu an öyle bile konuşmuyoruz. Fikir verir misiniz? Bir erkeği nasıl açık ve net konuşmasını sağlarız? Ama sorarak değil çünkü hiç bir erkek sorunca net cevap vermiyor. Ya da onun ilgisini nasıl çekerim?
Aynı ortamda bulunduğumuz birinden hoşlanıyorsak nasıl davranmalıyız?
Cevapla