Sevgili yapmak için çaba mı gerekli yoksa akışına bırakmak mı?

Çok yakışıklı biri değilim ya da çok zengin ya da ağzı çok iyi laf yapan. Orta kararım her konuda.21 yaşındayım ve bu zamana kadar sevgilim olmadı. Ortam yapmadım pek uzak durdum hep.

Çok fazla sevgilim olsun diyen biri değilim. Fakat evleneceğim insanı da yavaştan bulmak isterim. Gecikince işlerin sıkıntıya gireceğini düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?
Sevgili yapmak için çaba mı gerekli yoksa akışına bırakmak mı?
Cevapla