Çok yakışıklı biri değilim ya da çok zengin ya da ağzı çok iyi laf yapan. Orta kararım her konuda.21 yaşındayım ve bu zamana kadar sevgilim olmadı. Ortam yapmadım pek uzak durdum hep.
Çok fazla sevgilim olsun diyen biri değilim. Fakat evleneceğim insanı da yavaştan bulmak isterim. Gecikince işlerin sıkıntıya gireceğini düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?
Çok fazla sevgilim olsun diyen biri değilim. Fakat evleneceğim insanı da yavaştan bulmak isterim. Gecikince işlerin sıkıntıya gireceğini düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Daha çok erken evleneceğin insanı bulmak için ya doğru zamanda olur o
Evet ama bilmiyorum şimdiden bulsam mezun olunca evlenirim işte :D
aramakla sevgili bulunmaz aramakla bulunsaydı kimse bekar kalmazdı ortam çevre ve kısmet işi tamamen
Akışına bırak hayatına girmesi gereken kişi doğru zamanda girecektir onun dışındakiler pişmanlık sebebin olabilirler
Akışına bıraktığında sana geliyor zaten
21 yıldır öyle yaptım pek gelen olmadı, sorun nerede acaba :D
Tam anlamıyla bırakamamışsın demek ki
peki bunu nasıl yapmam lazım, bir fikrin var mı?
Bunları düşünme bile kafana takma umursama bunun için bi çözüm bi çaba arama o zaman zaten bulamazsın akışına bırak ama tamamen
Akışına bırak takilma
Erkeksen çabalaman gerek.
İlla karşına biri çıkacak emin ol 😇
bu sitede gördüğüm sorulardan sonra illa ki çıkacak diyemiyorum valla, 35 yaşında hiç olmayan insanlar var üzülüyorum onların adına da :/
ya onların çoğu kimseyi beğenmez ya da yediği kazılardan dolayı kimseye gübenmemekten ya da daha erken erken diyip yaşını 30 a daaytmaktan oluyor sen daha gençsin olur senin de daha erken bile 25 yaşına kadar zamanın var süren başladı 😅