Hoşlandığım kişi yakın arkadaşım, görüşmemek istemek doğru mu?

Hoslandıgım birisi var kendisi yakın arkadasım. Aşırı derece baglandım kendisine ama o beni arkadas olarak goruyor. Yarın yanına gidip ondan hoşlandığımı ve bunun bana zarar verdigini söylemek istiyorum. Yani artık görüsmemek istiyorum. Sizce bu ne kadar mantıklı olabilir?
Hoşlandığım kişi yakın arkadaşım, görüşmemek istemek doğru mu?
Cevapla