Orta boyluyum. kadinda boy benim ifin hic bir zaman bir kriter olmadi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
uzun kadın asil güzel olur o yüzden kısayı kolay elde edebilecegını düşünüp kısalar ile birlikte olurlar ama her zaman uzun boylu kadınlara karsı hayranlık beslerler (: özgüvensiz oldkları için bakmazlar diye düşünüp açılamazlar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Evet benimle ya aynı boy ya da kısa olacak 178'im pek kısa sayılmam ama yinede kız benden kısa olmalı
Boy kompleksi varsa kız arkadaşının kendisinden kısa olmasıni ister
E bi zahmet sonra yanlarında çocuğu gibi kalıyorlar xifggg
Orta boyluyum. kadinda boy benim ifin hic bir zaman bir kriter olmadi
uzun kadın asil güzel olur o yüzden kısayı kolay elde edebilecegını düşünüp kısalar ile birlikte olurlar ama her zaman uzun boylu kadınlara karsı hayranlık beslerler (: özgüvensiz oldkları için bakmazlar diye düşünüp açılamazlar.
Boy ile alakalı olan bir durum olduğunu düşünmüyorum.
Onu bilmem ama 195 boylu olarak böyle 1.50 boyunda bir kızla deneyim yaşamak isterdim. Hayalimdir.
bence insan olması mühim olan
Uzun seviyorum ben
Kısa erkeklere çok üzülüyorum ben : (
Neden?
Nefes alıp verişi daha çok ilgilendiriyor bence :)
Uzun kadın her zaman iyidir
erkekler genelde kendinden kısa erkek tercih eder
kocam benden kısa. kisa boylu erkek sevdim hep
Bu soru nasıl süper soru seçildi ya
Beterin beteri var
Kısalar daha güzel😍
Alakasi yok
Etkisi yok