Eşimin bir kıza "seni seviyorum" yazdığını gördüm. Amacını sordum, "aşkım ben herkesi seviyorum kişisel değil yani" dedi. İnanmalı mıyım?

Arkadaşlar eşim ben herkesi seviyorum diyor, bu ona özel değil diyor. Sizce inanmalı mıyım ona?
Eşimin bir kıza "seni seviyorum" yazdığını gördüm. Amacını sordum, "aşkım ben herkesi seviyorum kişisel değil yani" dedi. İnanmalı mıyım?
Cevapla