Kızlarla iyi anlaşamıyorum diye bir robota aşık olmak istiyorum?

Çok delice mi düşünüyorum acaba? Gerçek kızlar benden kaçıyor. Çok tuhaf görünüşlü değilim ama iyi değilim bu konuda. Bir robot kadına aşık olduğumu düşünüyorum hep. Çok çılgınca mı geliyor? Son yıllarda bunu dert edinir oldum.

İnsana benzeyen robot satın almak ne zaman ucuza gelir acaba? 70'ime geldiğimde tüm emekliliğimi buna harcayabilirim.
Kızlarla iyi anlaşamıyorum diye bir robota aşık olmak istiyorum?
Cevapla