İlişki yaşamak bir tercih sayılırken yalnızlık neden bir tercih olarak görülmez?

Merhabalar.. Bu aralar çok sık karşılaştığım bir yargı bu.. Nedense insanlar ilişki yaşamayı bir seçim olarak onaylıyorlar fakat yalnızım dediğimiz anda vah vah moduna giriyorlar.. Belki de buram buram sahtelik kokan ve zerre tatmin olunmayan bir ilişki yaşamaktansa kaliteli bir yalnızlık yaşayarak hayatın tadını çıkarıyoruzdur.. 😏
Siz ne düşünüyorsunuz yalnızlık da bir seçim değil midir?
İlişki yaşamak bir tercih sayılırken yalnızlık neden bir tercih olarak görülmez?
İlişki yaşamak bir tercih sayılırken yalnızlık neden bir tercih olarak görülmez?
Cevapla