Merhabalar.. Bu aralar çok sık karşılaştığım bir yargı bu.. Nedense insanlar ilişki yaşamayı bir seçim olarak onaylıyorlar fakat yalnızım dediğimiz anda vah vah moduna giriyorlar.. Belki de buram buram sahtelik kokan ve zerre tatmin olunmayan bir ilişki yaşamaktansa kaliteli bir yalnızlık yaşayarak hayatın tadını çıkarıyoruzdur.. 😏 Siz ne düşünüyorsunuz yalnızlık da bir seçim değil midir?
İlişki yaşamak bir tercih sayılırken yalnızlık neden bir tercih olarak görülmez?
Merhaba... Sanıyorum bu zamanlar, sizi bu tür yargılar, ve sosyal çevreniz pek yargılıyor. İnsanların neyi, neşekilde yargıladığından öte, öncelikle sizin kendinizi nasıl mutlu ettiğiniz, öncelikleriniz çok daha önemli... Belki de çok hayalkırıklıklarınız veya sizin ön yargılarınız var... ? Sizi ya da düşüncelerinizi sorgulama niyetiyle değil, farklı pencerelerden yaşama bakabilmeniz adına yazıyorum... Bu yaşam o kadar renkli ki, bizim düşüncelerimizin sınırları almayacak ölçüde inanın. Buna inanırsanız, çok daha umutlu ve neşeli olabilirsiniz. Peki bu size ne mi kazandırır? Düşündüğünüz gibi yaşamayı... Çünkü nasıl düşünür isek ruhumuzda öyle davranışlarımızı da bedenimiz öyle inşa eder... Yalnızlık ta mutlaka bir tercih tir, aklımız ve ruhumuz ile yaptığımız, yalnız dikkat etmeniz gereken, bunu kendinize hep empoze ederek, kendinizi mutsuzlaştırmamanızdır... Böyle mutlu iseniz, ne mutlu size...
İnsan gönlü bazen tercihlerimizi kabul etmez veya karşı tarafa bunu anlatabilmek güç hale gelir. Çünkü karşı taraf sizinle iletişim halinde kalmayı ve yakın olmayı istiyor. Biraz empati yaparsak, bunun normal bir durum olduğunu anlayabiliriz.
İlişki içinde olmak bir seçim olduğu gibi, yalnızlık da bir seçimdir.
E birini bulmak onunla birlikte olabilmek başlaması zor bir durum yalnızlık öylemi insanlar default olarak öyle doğuyor zaten buda böyle beynimize yerleşmiş bişi
Dediğin gibi yalnızlık da bir tercihtir ama gerçek aşkı bulamadığımız ya da inanmadığımız için tercihtir. Kalitesiz ilişkidense yalnızlık benim de tercihim