toplumsal alanda falan öpmeye kalkıyor sıkıldım artık, her şey tadında güzel.
Yapma etme hoşlanmıyorum diyorum. Tamam bi daha yapmıcam diyor ertesi gün yine aynı.
Yapma etme hoşlanmıyorum diyorum. Tamam bi daha yapmıcam diyor ertesi gün yine aynı.
Libidosu yüksektir shshshs bir de bazı insanlar sevgililerini temasla gösterir sen uzaklaştırdıkça senin onu sevmedigini düşünebilir o yüzden nedenini daha açıklayıcı bir şekilde belirtip onun aklinda soru işareti bırakmamalısın
çok yüksek libidosu. Yok aksine daha da arttırıyor :D
Yani doğrudur ama toplumsal alanda istemediği belirtiyorsun ama ayni zamanda değer verdiğini de bir sekilde belirt yoksa dedigim gibi yanlis anlayabilir
ya yapma insanlar bakıyor diyorum öyleyse sinemaya gidelim orası karanlık diyor...
Cevap
6Cevap
Sevgilinin ne yaptığı hic umrumda degil ya, ergence muhabbetler. Opuyorsa sen de öp, iktidarsız falan mısın? Iki gun sonra aglarsin ben zikemedim baskasi zikti diye
istemiyorum diyorum, sürekli sürekli yapıyor sıkıldım.
Ben loserler gibi zikemedim diye ağlamam. Gelen gelir yapar giderim merak etme sen
hic sorma bende darlanirdim. ayrildimda kurtuldum. olur olmadik yerde sirnasip opulmez bi insan
opmeyide sevmem zaten
Sen onu eve götür güzelce bir s. k öyle kendine gelir , illa yiyecek o malafatı istiyor , sen yapamayacaksan ben çakarım hatuna
demek ki baya seviyor seni
öpüşerek sevgi mi gösterilir
3 gün sonra senden ayrılırsa hiç ağlama o zaman sizin gibi erkeklere odun bir kadın lazım önce öyle şey müstahak
ben ağlak biri değilim, milyarlarca kız var.
Kız en azından kendisine hak eden birini bulur
senin çok zoruna gitti galiba :)
Ay troil ms bu ben de gerçek sanıyorum 😊
gerçek tabii, gecenin bu saatinde yardımcı olacaksan ol yoksa rahatsız etme zaten basımdan askın dertler...
Ahshs 😊😊 yeni sistemden haberi olmayan bir saftirik daha artık eskisi gibi tropl sorma devri bitti sistem inceliyor altında işareti görmüyor musun
ne diyon bacım, regl falan mısın sen
Troll diyorum site yenilendi diyorum eski çamlar bardak oldu diyorum hadi kaçtım ben 😊
o çamlar sana girsin :D
Hadi canım hadi yalancı sorunu şikayet ettim yani puan kazanayım bir işe yarasın bari 😊
seni aldatmışlar sanırım, yazık valla allah sabır versin bacı
Allah aşkına git yeni sistem yaz bir incele de kendini güldürme
nereye yazcam :)
Ahdhdhd 😊😊😊😊 her hareketimde güldürüyor yardım sayfasına 😊😊
valla bacı sana ne dicem bilmiyorum, uyuşturuc. u madde kullanmadın demi?
Ahdhdhd hadi hadi ben kaçtım 😊 ben böyle saf çocuğu görsem öpmek lede kalmam yanaklarını ısırırım 😊😊
teşekkürler bacı, hayırlı gecelerin olsun. ÜStünü iyi ört
Olur
Aga bırak öpsün ne zararı var ki ben anlamadım?
sürekli yapıyor toplumsal alanda falan
e illaki
Ulan hahahahaha kaldı mi böyle erkekler
her şey tadında güzel, millet bakıyor diyorum olsun bişi olmaz diyor.
Komik bı durum hahaha
la doğru mu söylüyon. laf ola diye mi sordun
valla muzdarip durumayım.
Kaç defa kaç defa uyardım tamam yapmıcam söz diyor ertesi buluşmada yine aynısı.
amannn neler varmış ya. eğer sen gerçeksen tebrik etmek gerek. haa ağzın kokuyor de. diş fırçası bunun için iact edildi de. ya da benin bildiğin erkeklerden değilim falan :)
ağzı kokmuyor, yani böyle demem ayıp olur...
Burada utanıyorsan sinemaya gidelim karanlık hem diyor.
ağzı kokuyordur diye demedim. öyle dersen anında öpmeyi bırakır diye. iyi de sen isteksiz davranınca nasıl öper ki. bi de şey kızlar biraz hava atmak için dışarıda öpüyor. hiç anlamam ya
daha once karsılasmadım böylesiyle. Ama iyi biri
bence sen daha iyisin. rahatsız olan sensin çünkü. ya özel olan özelde kalmalı. kim niye görsün sizin yiyişmelerinizi. yani kızın
bilemiyorum canımı sıkıyor kaç gündür bu konu...
yapmıcam deyip ertesi gün tekrar yapıyor sıkıldım bu durmdan
yaa öyle bir tablo çizmişsin ki öffff. pasif savunma bu
Bas tokatı.
daha neler
Tekme at?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?