Yalnızca bir kez konuştuğum erkek "Nasılsın prenses?" yazmış. Ne cevap vermeliyim?

1 kere konuştuğum yani mesajına cevap verdiğim kişi nasılsın prenses yazmıs? Yani rahatsız oldum uslubundan açıkçası. Sizce ne cevap yazmalıyım
Yalnızca bir kez konuştuğum erkek "Nasılsın prenses?" yazmış. Ne cevap vermeliyim?
Cevapla